ad
  • 8.089.310 stemmen

Confessions of an American Bride (2005)

Komedie | 90 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Confessions of a Young Bride

Geregisseerd door: Douglas Barr

Met onder meer: Shannon Elizabeth, Eddie McClintock, Geoff Stults

Releasedatum: 16 augustus 2007

Over Confessions of an American Bride

"He was the perfect guy. Until she met another perfect guy."

Sam (Shannon Elizabeth) staat op het punt om te trouwen en bereidt haar bruiloft voor met de gebruikelijke moeilijkheden en spanningen. Wanneer ze echter een oude bekende uit haar schoolperiode tegenkomt, slaan de twijfels toe.

avatar van nothingness

nothingness

Heel dun verhaal en op een saaie manier in beeld gebracht. De tussenstukjes waarbij Shannon Elizabeth dan haar twijfels uitlegt zijn ook totaal overbodig en halen het tempo van de film wat naar beneden.

avatar van selientje

selientje

leuke film maar ook wel een beetje een vreemd op sommige momenten maar verder een hle leuke film

avatar van Parisa

Parisa

Prima komedie met net wat extra's door de 'overbodige' tussenstukjes. Die zijn ongeveer vergelijkbaar met Ally McBeal, Sex and the City en Clueless. Een komedie gemaakt voor de meer reflectieve types, zoals ikzelf, dus.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

De wereld was vast net zo mooi als deze televisiefilm nooit was gemaakt, maar op zich heb ik me er niet teveel aan geirriteerd. Met de beeldschone Shannon Elizabeth als twijfelende bruid volgen we een leerzaam verhaaltje over hoe de perfecte bruiloft niet bestaat en dat liefde belangrijker is dan de huwelijkse rituelen zelf. Best aardig...als je half ligt te slapen op de bank, en zo heb ik hem ook bekeken.

avatar van predator

predator

Had zo af en toe de indruk dat ik naar een XXX-film zat te kijken, wat betreft belichting en acteerwerk, maar op zich ook wel aardige stukjes tussendoor.

avatar van ILDIB

ILDIB

• 2057 stemmen

T kan aan t tijdstip gelegen hebben, maar na 5 minuten was mijn interesse al compleet verdwenen. Dus echt opgelet heb ik niet meer.

avatar van erpunited

erpunited

Het verhaal was flinterdun. De stukjes tussendoor overbodig en haalde het tempo uit de film. Beetje standaard allemaal. Alleen Shannon Elizabeth zag er uitstekend ut. Daar kan je zo al een uur naar kijken. De film was kijkt makkelijk weg. Geen topper