• 8.661.293 stemmen

Sciencefiction / Actie | 95 minuten

Genre: Sciencefiction / Actie

Geregisseerd door: Philip J. Cook

Met onder meer: Hans Bachmann en A. Thomas Smith

IMDb beoordeling: 4,1 (281)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Invader

Verhalen over een neergestorte UFO trekken de aandacht van roddelbladjournalist Frank McCall. Niet veel later gebeurt er bij de presentatie van een revolutionair zichzelf-besturend militair vliegtuig even verderop een ongeluk door een computerstoring, en het vliegtuig stort neer. Militairen in de buurt van de plaats van de crash blijken gebrainwasht en beginnen om zich heen te schieten.

Frank McCall

Capt. Harry Anders

Engineer Burke

avatar van Lexcoaster

Lexcoaster

Een film die ik als kind gezien heb en het toendertijd wel vermakelijk vond, ondanks dat ik toen al plotholes in de gaten had en de special effects buitensporig slecht vond. Een 'zo slecht dat hij leuk is' filmpje.