Invader (1992)

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Philip J. Cook
met Hans Bachmann en A. Thomas Smith

Verhalen over een neergestorte UFO trekken de aandacht van roddelbladjournalist Frank McCall. Niet veel later gebeurt er bij de presentatie van een revolutionair zichzelf-besturend militair vliegtuig even verderop een ongeluk door een computerstoring, en het vliegtuig stort neer. Militairen in de buurt van de plaats van de crash blijken gebrainwasht en beginnen om zich heen te schieten.

avatar van Lexcoaster
Een film die ik als kind gezien heb en het toendertijd wel vermakelijk vond, ondanks dat ik toen al plotholes in de gaten had en de special effects buitensporig slecht vond. Een 'zo slecht dat hij leuk is' filmpje.