• 8.347.452 stemmen

The Tony Blair Witch Project (2000)

Komedie / Horror | 70 minuten

Genre: Komedie / Horror

Geregisseerd door: Michael A. Martinez

Met onder meer: Tim Jahn, C. Alan Ploegsma en Dominic Fantazzi

Plot The Tony Blair Witch Project

Vijf britse politici gaan de Virginiaanse wildernis in om een documentaire te maken over de legende van de 'Tony Blair heks', welke misschien een verband heeft met Tony Blair.

EmDee

Wat zielig, hoeveel films proberen wel geen slag te slaan uit het Blair Witch succes?

EmDee

zo YAK, goed je huiswerk gedaan

avatar van Yak

Yak

Was eens een topic in een écht Blair Witch-discussieforum

avatar van gotti

gotti

Las laatst in een dvd blad ook over The Blair Thumb Project. De hoofdrolspelers worden allemaal gespeeld door duimen Hoe verzin je het!?

avatar van gotti

gotti

hier Blair Thumb, The op IMDB

D'r zijn trouwens nog veel meer "duim" films:

Thumbtanic, Thumbwars, The Godthumb en ik geloof nog eentje maar daar kan ik nu even niet opkomen.

Ja, ik ken die 'Thumb'films, ze waren een tijdje terug allemaal op Canal plus. Ze zijn wel erg origineel en knap gemaakt moet ik zeggen. Wel vaak nogal flauw uiteraard. Maar vooral 'Thumbwars' is een aanrader.

avatar van Sjan

Sjan

De man daarachter is Steve Oederkerk, die ook in de parodiefilm Kung Pow speelt.

avatar van CrazyBaby

CrazyBaby

yeah right wat iz dit nou?

the tony blair witch project??

heb de film nog nooit gezien is die de moeite waard? of nog zoiets als de blair witch project...??

avatar van damon

damon

ik denk dat de film niet eens bestaat! Iemand heeft denk ik het plaatje gemaakt een verhaal erbij verzonnen en klaar!

EmDee

Toch vreemd als ie dan op IMDB staat.

avatar van herman78

herman78

Tsja. Goudkust The Movie staat ook op IMDB. Weten zij veel.

avatar van amco

amco

zielig echt dom !!!!! ze moete da weer is kunne na-apen de lozers echt dom!!!!

avatar van nirvana

nirvana

nog niet gezien, nog niet gevonden, nog niks van gehoord (bestaat ie wel????) , en ik wil hem ook niet vinden of zien of.....; zo een dingen moesten ze verbieden, zielige filmmakers zijn het in alle geval....

avatar van Sannepan

Sannepan

Ik heb ook m'n twijfels of hij wel bestaat, maar er zijn toch twee mensen die gestemd hebben Dan zou je haast denken dat ze deze film gezien hebben. Maar waar dan? Of zijn die stemmen ook fake?

Best vreemd. Ik zit trouwens niet te wachten op nog zo'n rip off van the blair witch project. Ik heb het origineel gezien, die was wel redelijk spannend, maar ik heb geen behoefte aan honderden andere films die er op lijken.

Al lijkt een film met duimen me wel leuk Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Waarom komen zulke films nooit op tv? (behalve op Canal + dus, wat ik niet hep) Ben echter wel benieuwd naar wat goede films met duimen Is weer eens wat anders

avatar van Gizzmann

Gizzmann

gotti schreef:

hier Blair Thumb, The op IMDB

D'r zijn trouwens nog veel meer "duim" films:

Er zijn er nog twee: Batthumb en Frankenthumb. Heb er geeneen van gezien, maar ze lijken me allemaal erg grappig.

avatar van koreaan

koreaan

Ik moet wel lachen om deze titel

avatar van seeg

seeg

*Zucht*

avatar van orbit

orbit

• 12092 berichten

Geniaal! Nog niet duidelijk dat de blair witch een **&&-film is? Ook deze kan onmogelijk slechter zijn, en het budget ligt er waarschijnlijk onder, wat knap!!

avatar van red bull

red bull

wat valt hier voor positiefs over te zeggen?

avatar van ApoJapo

je verspilt 70minuten van je leven

avatar van Blarown

Blarown

omg,..

ik vond Blair Witch Project al geen succes, dom gedoe in het bos,..

en nou gaa ik zeker niet de moeite doen om ook nog de andere 30 delen van The Blair mafkees te kijken

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Misschien is deze wel wat beter dan de echte Blair Witch Project.