The Tony Blair Witch Project (2000)

Komedie / Horror

geregisseerd door Mike A. Martinez
met Tim Jahn, C. Alan Ploegsma en Dominic Fantazzi

Vijf britse politici gaan de Virginiaanse wildernis in om een documentaire te maken over de legende van de 'Tony Blair heks', welke misschien een verband heeft met Tony Blair.

Wat zielig, hoeveel films proberen wel geen slag te slaan uit het Blair Witch succes?

zo YAK, goed je huiswerk gedaan

avatar van Yak
Yak
Was eens een topic in een écht Blair Witch-discussieforum

Las laatst in een dvd blad ook over The Blair Thumb Project. De hoofdrolspelers worden allemaal gespeeld door duimen Hoe verzin je het!?

hier Blair Thumb, The op IMDB
D'r zijn trouwens nog veel meer "duim" films:
Thumbtanic, Thumbwars, The Godthumb en ik geloof nog eentje maar daar kan ik nu even niet opkomen.

Ja, ik ken die 'Thumb'films, ze waren een tijdje terug allemaal op Canal plus. Ze zijn wel erg origineel en knap gemaakt moet ik zeggen. Wel vaak nogal flauw uiteraard. Maar vooral 'Thumbwars' is een aanrader.

avatar van Sjan
De man daarachter is Steve Oederkerk, die ook in de parodiefilm Kung Pow speelt.

yeah right wat iz dit nou?
the tony blair witch project??
heb de film nog nooit gezien is die de moeite waard? of nog zoiets als de blair witch project...??

damon
ik denk dat de film niet eens bestaat! Iemand heeft denk ik het plaatje gemaakt een verhaal erbij verzonnen en klaar!

Toch vreemd als ie dan op IMDB staat.

avatar van herman78
Tsja. Goudkust The Movie staat ook op IMDB. Weten zij veel.

avatar van amco
zielig echt dom !!!!! ze moete da weer is kunne na-apen de lozers echt dom!!!!

avatar van nirvana
nog niet gezien, nog niet gevonden, nog niks van gehoord (bestaat ie wel????) , en ik wil hem ook niet vinden of zien of.....; zo een dingen moesten ze verbieden, zielige filmmakers zijn het in alle geval....

Ik heb ook m'n twijfels of hij wel bestaat, maar er zijn toch twee mensen die gestemd hebben Dan zou je haast denken dat ze deze film gezien hebben. Maar waar dan? Of zijn die stemmen ook fake?
Best vreemd. Ik zit trouwens niet te wachten op nog zo'n rip off van the blair witch project. Ik heb het origineel gezien, die was wel redelijk spannend, maar ik heb geen behoefte aan honderden andere films die er op lijken.
Al lijkt een film met duimen me wel leuk Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Waarom komen zulke films nooit op tv? (behalve op Canal + dus, wat ik niet hep) Ben echter wel benieuwd naar wat goede films met duimen Is weer eens wat anders

avatar van Gizzmann
gotti schreef:
hier Blair Thumb, The op IMDB
D'r zijn trouwens nog veel meer "duim" films:

Er zijn er nog twee: Batthumb en Frankenthumb. Heb er geeneen van gezien, maar ze lijken me allemaal erg grappig.

Ik moet wel lachen om deze titel

*Zucht*

orbit
Geniaal! Nog niet duidelijk dat de blair witch een **&&-film is? Ook deze kan onmogelijk slechter zijn, en het budget ligt er waarschijnlijk onder, wat knap!!

red bull
wat valt hier voor positiefs over te zeggen?

topper

avatar van MovieFreak1995
je verspilt 70minuten van je leven

Blarown
omg,..
ik vond Blair Witch Project al geen succes, dom gedoe in het bos,..
en nou gaa ik zeker niet de moeite doen om ook nog de andere 30 delen van The Blair mafkees te kijken

avatar van movie acteurs
Misschien is deze wel wat beter dan de echte Blair Witch Project.