For Grace (2015)

Alternatieve titel: Voor Grace

Documentaire

geregisseerd door Mark Helenowski en Kevin Pang
met Curtis Duffy

Curtis Duffy, één van Amerika's meest vooraanstaande chefs, bouwt zijn droomrestaurant, ondanks de deplorabele staat waarin zijn persoonlijke leven verkeert. Duffy's focus op zijn carrière kostte hem zijn huwelijk en twee dochters. Zijn ambitie is om van zijn restaurant Grace, in Chicago, het beste ter wereld te maken. In deze documentaire wordt de kijker meegenomen in de opbouw van het restaurant, van bouwtekening tot openingsavond en wordt, aan de hand van zijn leven, de drive van Curtis Duffy verklaard.