Stuck in the Suburbs (2004)

Familie / Muziek

geregisseerd door Savage Steve Holland
met Danielle Panabaker, Brenda Song en Amanda Shaw

De 14-jarige Brittany Aarons en haar vrienden zijn hun saaie leventjes meer dan zat. Dit verandert wanneer popidool Jordan Cahill hun leven binnenstapt. Ze ontdekken dat hij zijn eigen artistieke stijl heeft, maar dat deze onderdrukt wordt door zijn bazen.

mamungroop
Spannende film waarin meiden het mobieltje in handen krijgen van hun idool, en tegelijk ook zijn leven in handen. Heel mooi!

avatar van RoOsJ_LoVe
nou nou ik ben benieuwd want er is nog maar 1 stem uitgebracht en 1 berichtje
ik zal wel en keer kijken of ik em ergens zie

avatar van matthijs_013
RoOsJ_LoVe schreef:
nou nou ik ben benieuwd want er is nog maar 1 stem uitgebracht en 1 berichtje
ik zal wel en keer kijken of ik em ergens zie

10 februari op Net 5.

tsja..ik wist helaas niet dat het zo'n meisjesfilm zou zijn.
Als je niet van kinderachtige films houdt is dit dan ook echt geen aanrader. 1.5*

avatar van matthijs_013
Inderdaad voor meisjes, maar is wel leuk voor een keer als je niks te doen hebt.

avatar van kanjertje
Erg flauwe film.
Enkel misschien iets voor hele jonge meisjes ?

avatar van selientje
hier een link naar de film

voor de andere delen maar je het zelf maar uitzoeken