Are You Scared? (2006)

Horror / Thriller

geregisseerd door Andy Hurst
met Alethia Kutscher, Carlee Avers en Brad Ashten

Zes ontvoerde tieners worden wakker in een verlaten fabriek. Ze ontdekken al snel dat elke beweging door een reeks veiligheidscamera's wordt opgenomen. Een stem "Welcome to 'Are You Scared?" dreunt uit halfkapotte spreakers, opgehangen op de rottende muur. Plotseling realiseren de jongeren zich dat zij zich in een reality-show bevinden, waarvoor ieder van hen zich maanden eerder had aangemeld. Maar dit is niet wat zij in gedachten hadden.. Ze zien geen contracten, geen producenten en geen uitweg. De onbekende persoon die hen gevangen heeft gedraagt zich gewelddadig en dwingt hen tot spelletjes die ze onmogelijk kunnen winnen.

dominion
aerts007 schreef:
Deze doet me wat denken aan ......,verdomme,hoe heet hij nu weer?
........,Nee, ik ben het vergeten!

Saw misschien ?

avatar van Phantasm
Redelijke horror die overeenkomsten toont met de Saw films, die waren stukken beter.

Beetje traag maar leuk

avatar van Gang_Star
In feite is deze film zoals al heel veel gemeld gewoon een Saw kloon. Echter een zwakke uitwerking. De horrormomenten zijn nog best redelijk, maar het acteerwerk is erg slecht. Ook bevat de film te weinig spanning.