Dungeon Girl (2008)

Horror

geregisseerd door Ulli Lommel
met Günther Ziegler, Wendi Jean Linn en de stem van Gwen Trevathan

Een tienermeisje wordt ontvoerd door een psychopaat. Opgesloten in een kelder valt ze ten prooi aan lichamelijke en geestelijke mishandelingen. Desondanks wordt ze verliefd op de man die haar gevangen houdt. Ze vecht tegen haar gevoelens, maar maar blijft zich aangetrokken voelen tot de psychopaat wiens voetstappen ze tegelijk vreest. Een psychologische nachtmerrie begint, waarin liefde, haat, lust en sadisme om voorrang strijden. De spanningen lopen hoog op, maar dan neemt de situatie een onverwachte wending...

Snitz129
Jezus, wat een brok ellende. Alles maar dan ook echt alles is gewoon slecht aan deze film. De muziek, de acteerprestaties, het camarawerk, alles, Laat er iemand, alsjeblieft, voor zorgen dat deze Ulli nooit meer een film mag regiseren. 1* omdat op zich het verhaal wel potentieel had maar vakkundig om zeep is geholpen.

Snitz129 schreef:

Totaal mee eens. Het lijkt wel camera- en acteerwerk van een slechte porno alleen dan zonder seks. 0,5*

avatar van narva77
Jemig, die Uli Rommel maakt zoveel films, dat ze hem op IMDB niet eens kunnen bijhouden zeg

avatar van _Daan_
Slecht en nog eens slecht! niet kijken!

Wat een ongeloofelijk slechte, on-interessante, niet boeiende, slechte, saaie, niets zeggende, slecht geacteerde, slecht gefilmde, slecht in elkaar gezette film is dit zeg!!!....

Het is met recht de slechste film die ik ooit gezien heb!!

En dan heb ik um zelf nog toegevoegd aan moviemeter..

schaam ....

halve ster van mij, omdat nul er niet bij zit....

Max en Joep
hahahahaha, een gemiddelde van 0,60 (!!!!)

avatar van DeVrouw
Eem draak van een film, de hoes doet je vermoeden dat je een dijk van een thriller gaat zien, maar het lijkt wel een handheld gefilmde film met een mobiele telefoon ofzo. De kwaliteit is dermate slecht voegt niets toe aan het plot. De dungeon girl is verschrikkelijk slecht gecast en doet haar best om promotie te maken voor zichzelf. Haar tieten hangen elke keer uit haar shirt terwijl ze een ontvoerde meid moet spelen. Ik heb de film na 3 kwartier uit gezet...gewoon niet huren of kopen of wat je ook met deze film van plan bent.

Gewoon niet stemmen dus, wat een tijdverspilling

Deze man probeert blijkbaar films te maken die geënt zijn op de werkelijkheid. Deze film is blijkbaar geïnspireerd door Natasja Kamphues, het Oostenrijkse meisje dat ontvoerd werd en zich na 8 jaar wist te bevrijden van haar ontvoerder.
Diary of a Cannibal komt af van die zaak in Duitsland waarbij twee mannen de afspraak hadden dat de een de ander zou opeten.
The Green River Killer is ook een vrij actuele zaak, net als de BTK-killer. Maar in plaats dat hij er een boeiende film van maakt, maakt ie er alleen maar ranzige, schier onbegrijpelijke rotzooi van. Ongelofelijk dat er mensen zijn die bereid zijn om er geld in te steken.

na 7 minuten kon ik het niet meer aanzien
0.5 voor de moeite

avatar van MrEd
Hoe durven ze dit mensen aan te bieden. Wat een bagger zeg. Dit is echt de allerslechtste film die ik ooit gezien heb.

avatar van blythefangirl
Hoe kun je nou weer verliefd worden op een man die je marteld?
Lijkt me een geweldig goed verhaal *not!*.
Lijkt me he-le-maal NIKS.

blythefangirl schreef:
Hoe kun je nou weer verliefd worden op een man die je marteld?

Het kan. Je hoort relatief vaak dat mensen die langdurig ontvoerd zijn sympathie en eventuele gevoelens krijgen voor diegene die hem of haar ontvoerd heeft.

avatar van Mac Hammer Fan
Amai, die Ulli Lommel moet nogal wat slechte films gemaakt hebben de laatste jaren. Vijfentwintig jaar geleden zag ik "The Boogey Man" en "Zärtlichkeit der Wölfe" , en dat was toch een stuk beter dan de rommel die hij nu maakt. Enfin, ik doe de moeite niet om dit te bekijken.

avatar van Demoniac
Waarom staat er als genre horror? Vond het eerder een drama. Er is vrijwel geen druppeltje bloed te zien, eng is het nergens, spannend niet, goor niet. Tsjah...interessant ook al niet.

avatar van hellblazer93
Idd, totaal niet eng, ongelofelijk saai en de hele tijd het zelfde rare gelul. Scenes die nergens op sloegen en slechte muziek. Die Ulli Lommel heeft intussen een verschrikkelijk slechte status als regiseur opgebouwd...

avatar van tal1b
ongeloofelijk, dat dit ano 2008 nog kan voorkomen, waardeloze shitfilm. Beetje ziekelijk. paar fragmenten gezien, pff

avatar van otherfool
Jaaa uitgekeken! Hahaha, *wat* een film! Het hele Stockholm Syndroom thema is natuurlijk best wel interessant maar wordt compleet en dan ook echt compleet overschaduwd door het abominabele niveau van alle andere aspecten; uitwerking werkelijk een 0,0.

Gaat dat zien, gaat dat zien, 82 minuten een ubersaaie voice-over, een man die tot vervelens toe sexueel opgewonden raakt van een poppetje, een meisje dat in het ene shot een rokje aanheeft en in het andere toch maar een broek, Den Haag is plotseling de hoofdstad van Nederland, Lommel's 2-jarige kleindochter heeft de speeldoosjes soundtrack mogen maken en de tv-programma's waar het 'koppel' naar kijkt zijn er digitaal in-gemonteerd... wat een armoede, wat een waanzin... geweldig! Let ook op de traagste end credits ooit!

Nog maar eens een 0,5* dan? Dacht het wel!

Ik had gelezen dat deze film erg slecht was, ik was benieuwd hoe erg het was, maar dit is wel heel erg slecht. Door de chaotische vertelstructuur kwam ik maar niet in het verhaal. Het camerawerk lijkt ook nergens naar

avatar van MrEd
4* gegeven door badbull. Waar heeft die naar gekeken. Oh ik zie het al die leeft in de omgekeerde wereld. Geeft films als Bourne ultimatum en crash een 0.5

Deze film hoort toch gewoon met stip op 1 als slechtste film aller tijden?

avatar van mikey
Dramatische film, de man heeft maar enkele shots weten te maken die allemaal minimaal 10x worden hergebruikt. Gewoon lachwekkend. Daarnaast is het camerawerk bijzonder saai. En dan die voice-over...

Wil je echt iets slechts zien, bekijk dan deze..

avatar van jeroentjuhhhhh
Godver wat heb ik nou weer gehuurd

avatar van jeroentjuhhhhh
Heb hem al na 10minuten (Knap van mij toch!) uitgezet, wat een bagger..zou het geen film durven noemen eigenlijk, alles mankeert eraan, muziek, acteerwerk, camerawerk, montage.. ga zo maar door.

Nu snel iets anders kijken om dit te vergeten
Geen stem.

avatar van Kr!kke
Voor een film als deze kan je eigenlijk niet anders dan een 0/10 geven. Dit was misschien wel dé slechtste film dat ik al gezien heb. Alles, maar dan ook echt alles, is slecht aan deze film. Het verhaal is waardeloos (en vooral rampzalig uitgewerkt), de muziek is rommel, de vertolkingen zijn schandalig slecht, het camerawerk is van een onbegrijpelijk laag niveau,...en zo kan je nog een tijdje doorgaan.