Crimes of Fashion (2004)

Alternatieve titel: Boss Girl

geregisseerd door Stuart Gillard
met Kaley Cuoco, Dominic Chianese en Megan Fox

Brook is een creatieve, hardwerkende student op een modeschool. Ze heeft een zware jeugd gehad als weeskind en droomde er altijd al van modeontwerpster te worden. Wanneer ze erachter komt dat haar grootvader, die ze nooit heeft gekend, haar een fortuin heeft nagelaten nadat hij stierf, staat haar leven op de kop. Hij heeft haar hiermee namelijk ook betrokken in een enorme misdaad.

avatar van nummervlinder
Zaterdag op vijftv!

avatar van Hilarious
Erg standaard filmpje, alles heb je wel al eens eerder gezien zelfs de muziek in de film heb ik al veel in films gehoord. Het kon echt mijn aandacht niet houden. Kaley Cuoco acteerde wel goed maar dat redde de film niet. 1.5*

avatar van stowa
leuke film
en kaley cuoco is wel goed!