Flirting with Flamenco (2006)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

geregisseerd door Jim Doyle
met Holly Davidson, Jeremy Edwards en Elize du Toit

Sylvia (Holly Davidson) werkt op een callcenter waar zij en haar collega's stevig onder de duim worden gehouden door haar baas Bowker (Jeremy Edwards) en zijn sexy assistent Karen (Elize du Toit) die bovendien nog Sylvia tot op het bot treitert, en die bovendien ook nog haar nicht is. Thuis heeft zij de zorg op zich genomen voor haar werkloze vader Martin (Tom Watt) en haar voetbal-gekke broer die een carriëre als voetballer ambiëert. Dan van de ene op de andere dag wandelt Pablo (Jake Canuso) een gedreven flamenco-gitarist haar leven binnen. Sylvia begint dan flamenco lessen te nemen. Wanneer haar vader die altijd het beste met haar voorheeft, haar confronteert met een onplezierige vernietigende openbaring staat haar wereld plotseling op z'n kop. Zullen haar flamenco-lessen haar voldoende zelfvertrouwen hebben gegeven om in opstand te komen tegen haar demoraliserende werkgevers?