Say Uncle (2005)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Peter Paige
met Peter Paige, Kathy Najimy en Anthony Clark

Wanneer de homo Paul Johnson (Peter Paige) ontdekt dat zijn petekind's familie vertrekt naar Japan, probeert hij om een ander kind te vinden om een vriendschappelijke relatie met hem te hebben dat hij weer kan genieten en spelen. Maar een moeder uit de buurt vind dat Paul een bedreiging is voor de gemeenschap en dat leidt tot een hoop grappige problemen...

avatar van wwelover
Het verhaal klinkt wel goed.

Deze niet zo grappige, maar onsmakelijke komedie/klucht probeert een controversieel onderwerp op een leuke wijze te banaderen. De regisseur richt zich op homofobie, pedofilie en paranoia van de samenleving en zijn hoofdpersonages zijn geen enkel moment sympathiek.
Ik bleef met een onbehaaglijk gevoel achter.