ad

Alternatieve titel: Passion Impossible

Oorsprong: Canada / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Jeffrey Reiner

Met onder meer: Shannen Doherty, Julian McMahon en Max Martini

IMDb beoordeling: 5,9 (671)

Releasedatum: 4 december 2001

Over Another Day

Wat zou je doen als je een dag twee keer kan beleven? Kate is verloofd met Paul, maar hij overlijdt tijdens een brand. Vijf jaar later verdrinkt Kate bijna bij een boot-ongeluk en wordt twee dagen voor de fatale brand wakker. Ze is vastberaden Paul's lot te veranderen, maar ontdekt wat er die dag werkelijk is gebeurd...

avatar van nummervlinder

nummervlinder

Ik weet dat 4.0* best wel veel is, maar ik heb het dan toch dit aantal maar gegeven omwille van het verhaal dat wel bleef boeien en dat ik toch niet in slaap was gevallen, want ik was wel moe + het feit dat Shannen Doherty en Julian McMahon erin voorkwamen, vond ik hem nog beter en ik ben vrijgevig dus 4.0*.

avatar van JTV-kijker

JTV-kijker

ik geef deze film ook 4 sterren, het bleef spannend

hoedat de film ging aflopen waardoor ik helemaal

tot aan het einde heb gekeken, best wel een rare

film want je moet erbij goed opletten en nadenken

ik vind dat het genre myterie er ook zeer goed

zou bijpassen

avatar van G.1Rl

G.1Rl

Ik wil deze film echt ontzettend graag zien, maar ik kan hem helemaal nergens vinden. Kan iemand mij misschien helpen??

avatar van *Skylar*

*Skylar*

G.1Rl schreef:

Ik zou wel willen, maar heb geen idee.

avatar van G.1Rl

G.1Rl

Nee, daar heb ik wat aan

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Best een spannend verhaal. En dat voor een film op Hallmarck. Ik moet bekennen dat ik films die op deze zender uitgezonden worden toch wat simpeler vind qua verhaal en spanningsopbouw. Meestal omdat het toch wat meer low budget films zijn. Bij deze film zit het zowel met het verhaal als de spanning goed. Het bleef namelijk heel mysterieus wat er nou precies met Kate aan de hand was en hoe het verhaal precies in elkaar zat

avatar van xel

xel

vandaag was tie op 13TH street, aardige tv-film

avatar van frans123

frans123

• 2042 berichten

Natuurlijk is dit geen science-fiction zoals boven beschreven, en het was ook geen bootongeluk,,,

Maar,verrassend goede en boeiende low budgetfilm over een kwetsbaar thema "terug in de tijd'. Veel van dit soort films gezien (en floppen) maar deze steekt er ver bovenuit. Ten eerste vanwege het solide,bijna geloofwaardige verhaal,geen effectbejag, en de uitstekende acteurs. Soms wat traag,maar hij verveelt nooit.

De les uit deze film:...."je kan het verleden niet veranderen maar wel de toekomst........Ach....vier sterren.