Men (1997)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Zoe Clarke-Williams
met Sean Young, Dylan Walsh en John Heard

Stella James (Sean Young) leeft een eenzaam leven met haar alcoholische vriend Teo Morrison (Dylan Walsh). Op een dag geeft Teo haar een vliegticket om zonder hem naar Los Angeles te gaan en daar te gaan leven. Daar komt ze in een restaurant te werken, dat gerund wordt door George Babbington (John Heard), en ze wordt verliefd op de jongere fotograaf Frank (Richard Hillman).

avatar van narva77
Deze film deed mij een beetje denken aan "Sue" met Anna Levine (Thompson). Beide films gaan over een vrouw die niet precies weet wat ze wil en maar een beetje aanrommelt met mannen en in het leven. Leuke film!