24 Nights (1999)

geregisseerd door Kieran Turner
met Kevin Isola, Aida Turturro en Stephen Mailer

Jonathan heeft altijd geloofd in de Kerstman, zelfs ondanks de 'Leugens' die zijn zus Marie hierover vertelt. Nu in zijn vroege twintiger jaren en werkende in een homo boekwinkel in New York, weet Jonathan dat ondanks de vele mislukte relaties, hij met hulp van de kerstman alsnog de perfecte man kan vinden! Hij denkt dat wanneer hij zijn nieuwe collega Toby ontmoet (Een knappe jongen en winnaar van de local 'Wet Underwear' kampioenschap) dat dit een kado moet zijn van de kerstman. Maar als Toby echt zijn kado is van de kerstman, waarom is hij dan een feestbeest in de New Yorkse uitgaan scene? Als het steeds dichter bij kerstavond komt, komt Jonathan erachter dat de kerstman niet altijd geeft wat sexy homo jongens willen, hij geeft wat je verdient.

Een slap verhaal. De regie had samenhangerder en helderder gekund en de komische elementen zijn slecht getimed en nogal vlak. Jammer voor de acteurs want vooral Aida Turturro en Spephen Mailer laten zich van hun beste kant zien.