• 8.605.047 stemmen

Met onder meer: Joan Crawford, Gary Cooper en Robert Young

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Today We Live

"Without regret or remorse..with pride in the sacrifice of self..she burned up her youth..for them..living dangerously..Regardless of Tomorrow."

Diana Boyce-Smith verneemt dat haar vader is overleden en haast zich naar diens grote landhuis in Engeland. Daar ontdekt ze dat een Amerikaan een huis van haar vader gehuurd heeft en al snel volgt er een romance tussen de twee. Richard Bogard, de Amerikaan, sluit zich hierna aan bij de RAF als de Eerste Wereldoorlog is uitgebroken. Diana blijft alleen achter met twee van haar jeugdvrienden voor wie ze ook wel iets voelt.

image

Diana 'Ann' Boyce-Smith

Richard Bogard

Claude William Hope

Ronnie Boyce-Smith

Alexander, a Pilot (onvermeld)

Ammunition Factory Clerk (onvermeld)

avatar van Movsin

Movsin

Ondermaatse film met flauw script en gebrek aan diepte in de karaktertekening. Cooper-Crawford onwaardig.