Today We Live (1933)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Howard Hawks en Richard Rosson
met Joan Crawford, Gary Cooper en Robert Young

Diana Boyce-Smith verneemt dat haar vader is overleden en haast zich naar diens grote landhuis in Engeland. Daar ontdekt ze dat een Amerikaan een huis van haar vader gehuurd heeft en al snel volgt er een romance tussen de twee. Richard Bogard, de Amerikaan, sluit zich hierna aan bij de RAF als de Eerste Wereldoorlog is uitgebroken. Diana blijft alleen achter met twee van haar jeugdvrienden voor wie ze ook wel iets voelt.

Ondermaatse film met flauw script en gebrek aan diepte in de karaktertekening. Cooper-Crawford onwaardig.