Sinbad: Beyond the Veil of Mists (2000)

Alternatieve titel: Sinbad: Achter de Sluier van Mist

India / Verenigde Staten
Actie / Animatie

geregisseerd door Evan Ricks
met de stemmen van Brendan Fraser, Jennifer Hale en Mark Hamill

Prinses Serena roept de hulp in van zeeman Sinbad om de betovering te verbreken die tovenaar Bakara over haar vader heeft uitgesproken. Sinbad en Serena moeten naar het einde van de wereld reizen om een drankje te vinden die de tovenaar zijn krachten ontneemt. Tijdens deze reis komen ze in een aantal vervelende situaties terecht.

avatar van Mug
Mug
Afzichtelijke pc-game animatie verpest dit sympathiek bedoelde animatie-filmpje. Alle spanning en leukigheidjes worden zodoende teniet gedaan, als in 'snelle' actie-scenes de personages louter zo bewegen als een barbie-pop. Zo moet het dus absoluut niet. 0,5*

avatar van Madara_
De film is zo nep gemaakt