Satanic (2006)

Horror

geregisseerd door Dan Golden
met James Russo, Angus Scrimm en Annie Sorell

Na een ernstig auto-ongeluk ontwaakt Michelle met een ingezwachteld gezicht en kampt ze met geheugenverlies. Door nachtmerries wordt ze er aan herinnerd dat ze iets verschrikkelijks heeft gedaan. In haar directe omgeving worden steeds meer mensen vermoord, zodat het tijd wordt dat ze haar verleden reconstrueert.

avatar van Nitra
Slechte film !
het gaat nergens over, en hoe het geflimd is ... het is alsof een huiscam het geflim heeft, net een erotisch video met veel bloed
[hoop dat ik geen spoilers verklapt heb]

avatar van fotzenbikkel
Geen topper, maar voor het grootste gedeelte best een aardige film die mij wel redelijk kon boeien. Daarom dacht ik aanvankelijk aan een goed gemiddelde van 3 sterren.

Wat echter een zeer slechte scène was, was een van de laatste scènes waarin de twee vrouwelijke hoofdrolspelers met elkaar in een ‘zogenaamd gevecht’ gingen. Wat zag dat er nep uit zeg! Een musicalgevecht lijkt nog echter dan wat daar gebeurde! Dit was erg ongeloofwaardig. Deze ene ongelofelijk slechte scène is daarom verantwoordelijk voor het uiteindelijk afvallen van een halve ster. 2,5*

avatar van Skuller
Nitra schreef:
Slechte film !
[hoop dat ik geen spoilers verklapt heb]

helemaak mee eens ,wat een K*t film zeg ,dat ze dit soort prul nog maken .bah

avatar van wade
beetje nep he !!

ik vind dit echt een aanrader om NIET te zien

Charles Manson
jeffrey combs speelt erin, dat is wel een cult held...
dus moet ik hem toch maar een keer proberen uit te zitten

Vond hem ook nogal triest slecht verhaal, slecht geacteerd. Het enige goede aan deze film is dat er een eind aan zit.

avatar van Escobar
Dit is voor mij 1 van de slechtste films die ik ooit gezien heb. Het is saai en slecht gespeeld en totaal niet wat je verwacht niks spannends aan soms zelf humor zo slecht er gepeeld wordt. Het is nog slechter als goede tijden slechte tijden.
Mijn advies niet kijken of je moet een keer willen zien hoe het niet moet.

avatar van moviefreak#1
Charles Manson schreef:
jeffrey combs speelt erin, dat is wel een cult held...
dus moet ik hem toch maar een keer proberen uit te zitten

Voor Jeffrey Combs hoef je deze film echt niet te kijken hoor, hij zit slechts in twee scènes en speelt een totaal maar dan ook echt totaal overbodige en nietszeggende rol. Net als James Russo trouwens.

Deze film is trouwens niet meer dan lucht. Je wacht anderhalf uur lang op een plot wat amper komt en je blijft zitten met meer vragen dan antwoorden. Daarbij is het acteerwerk beneden elk niveau.

Een waardeloze film! Ik geloof niet dat ik ooit een film heb gezien waarin echt alle aspecten beneden peil zijn.
Alle acteurs zijn slecht, maar ik heb me nog het meest geirriteerd aan de hoofdrolspeelster. Ik ergerde me mateloos aan haar stemgebruik, bah!!!
Slechtste film ooit! Geen aanrader. 0,5 * voor de moeite.

avatar van zjandannybob
leuke front.

de film is echt 1 grote flop niet huren en vooral niet kopen!

ik ben horror fanaat maar dit kan echt niet!

wat een boutfilm. 0,5

en is dit soms een vervolg ergens op?

Goede film!

nacht