Life without Dick (2002)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Bix Skahill
met Sarah Jessica Parker, Harry Connick Jr. en Johnny Knoxville

Colleen houdt van Dick, dat is duidelijk. Maar op een dag meldt Dick dat hij een einde aan de relatie wil maken. Colleen flipt, bedreigt hem met een pistool en schiet hem per ongeluk dood. Wat nu ? Ze besluit het lijk voorlopig even te verstoppen. In de tussentijd ontmoet ze, toevallig of niet, een Ierse huurmoordenaar die erop uit is gestuurd om Dick te vermoorden.

avatar van moviefreak#1
Deze film heeft 1 geluk : er zitten één of twee leuke typetjes bij in bijrollen. Sarah Jessica Parker is werkelijk verschrikkelijk, Harry Connick Jr. kan het beter bij alleen zingen laten en niet meer acteren. 2,5 ster