Beyond the Stars (1989)

Alternatieve titel: Personal Choice

Sciencefiction / Drama

geregisseerd door David Saperstein
met Martin Sheen, Christian Slater en Robert Foxworth

Eric is de zoon van een wetenschapper, die voor de Apollo-missie heeft gewerkt. Eric wil graag astronaut worden en raakt bevriend met Paul Andrews, die als eerste mens op de maan is geweest. Paul wordt niet gewaardeerd door andere astronauten, omdat hij grof en arrogant was toen hij terug kwam uit de ruimte. Dan komt Eric er langzaam achter dat Paul tijdens zijn maanreis bepaalde dingen heeft gezien, die hij als een geheim bij zich draagt.

avatar van The Goss
Deze film heb ik gekregen bij de Super toen ik een pakje boter kocht. Dit zegt eigenlijk al genoeg over deze film.

Als ik zou zeggen dat het een RTL 4 film zou zijn, zou dat een belediging zijn voor de RTL 4 films.

Dat een acteur die heeft geschitterd in een film als Apocalyps now in zo'n film verzeild is geraakt. Heel erg jammer.

avatar van Bone*Thugs
Ik vond hem wel aardig...als je echt nix te doen heb kan je deze film kijken!

avatar van Lexcoaster
Heel aardige familiefilm, alleen is het einde enorm sentimenteel en voor de nuchtere hollander niet uit te staan.. Jammer, de rest was best vermakelijk. 3*

avatar van Rame
Ik sluit me aan bij de 2 bovenstaande reacties.

Niet erg realistisch maar goed genoeg om me te vermaken.