Delinquent Parents (1938)

1 stem

geregisseerd door Nick Grinde
met Doris Weston, Maurice Murphy en Morgan Wallace

Grote feestelijkheden komen op gang als er een wapenstilstand komt na de grote oorlog. Overal in Amerika komen soldaten terug naar huis bij hun vrouwen en familie. Voor Charlie betekent het einde van de oorlog dat hij kan verder gaan met zijn luilekker leventje van voor de oorlog. Om er zeker van te zijn dat hij blijft geld krijgen van zijn ouders, moet hij wel zijn huwelijk met de arme Alice verbergen. De enige reden waarom hij met het naieve meisje getrouwd was, is om met volle teugen te kunnen genieten van lichamelijk genot alvorens naar de oorlog te vertrekken.