Date with an Angel (1987)

Komedie / Fantasy

geregisseerd door Tom McLoughlin
met Michael E. Knight, Phoebe Cates en Emmanuelle Béart

Hij gaat bijna trouwen als een gewonde engel in zijn zwembad ligt. Zijn vrienden willen haar exploiteren, zijn verloofde denkt dat hij overspel pleegt en haar vader, die directeur van een cosmeticabedrijf is, wil de engel voor een reclamespot.

avatar van Purmerend
Charmant hoor een vrouw met een slipje over een spijkerbroek. Wat een teksten van die engel ongeloofelijk daar heeft ze hard op moeten studeren.

avatar van matthijs_013
Aardig filmpje. Typisch jaren '80, zo maken ze 'm niet meer! Ik vond het onlogisch dat Cates als de bad guy (of eigenlijk, girl) wordt afgebeeld.

avatar van Ramon K
Beetje flauwe Splash kloon! Kleeft veel jeugdsentiment aan vast. Phoebe Cates is haast onuitstaanbaar (veel te dik aangezet acteerwerk) en Béart is bloedmooi in deze film!