• 8.352.733 stemmen

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: David Burton Morris

Met onder meer: Jami Gertz, Dylan McDermott en Sheryl Lee

Plot Jersey Girl

"A Cinderella story with big hair."

Toby Mastallone is op zoek naar een rijke echtgenoot. Als ze op straat Sal tegenkomt, die in een dure Mercedes rijdt, is ze vastbesloten met hem te praten. Ze volgt hem en probeert zijn aandacht te trekken, maar Sal, hierdoor afgeleid van het verkeer, krijgt een botsing. Omdat Mastallone dit echter als een kans op een ontmoeting ziet, biedt ze haar verontschuldigingen aan en overhandigt ze hem haar telefoonnummer.

avatar van John Doe

John Doe

Onverwacht vond ik deze film die van C-kwaliteit lijkt te zijn, heel erg vermakelijk door van zaken te genieten waar bijna niemand echt op let of van houdt. Zoals de dialogen soms zijn: ''She won't fit in'' -''I don't want her to fit in''; ''You'll End up in the gutter'' -''I'd rather be in the gutter''. Dat zijn van die heerlijke opmerkingen waar een tegenstander mee wordt uitgeluld en blijkt dat hij totaal niet op hetzelfde niveau of met dezelfde instelling denkt. Hoe dingen als dit werden uitgevoerd werkte me erg op de lachspieren. De film weet toch de wonderbaarlijke score van 3 en een halve ster te halen.

avatar van valerio2003

valerio2003

geweldige film,man man wat heb ik genoten zeg

een heerlijke romantische komedie met een ongelooflijk lekker ding als dylan mcdermott