Normal Life (1996)

Misdaad / Drama

geregisseerd door John McNaughton
met Ashley Judd, Luke Perry en Bruce A. Young

Pam Anderson is een Amerikaanse huisvrouw die dol is op astronomie. Omdat haar grillige temperament vaak botst met de orde en rust van haar doorsnee leven, wordt haar echtgenoot Chris, een politieman, gedwongen om over de schreef te gaan en enkele uitgekiende bankovervallen te plegen. Wanneer Pam hiervan op de hoogte raakt, smeekt zij haar man om aan deze criminele uitstapjes deel te mogen nemen. Al vlug blijkt dat er niet genoeg banken of geld in de wereld zijn om haar honger naar opwinding te stillen!

neo (crew)
over slecht acteerwerk gesproken.

ik zag een stukje en durfde niet verder te kijken

Hier spreken we over een echte K*t film met een erg grote K. Er wordt slecht geacteerd, het script is mager en het verhaal is gejat. Ik kom niet verder dan 1*.

hmm....vond het toch wel aardig. Zeker niet slecht geacteerd, geen onaardig verhaal en bovendien origineel gefilmd.

avatar van bisse
kos schreef:

vond ik ook,helemaal niks mis mee

Deprimerende karakterstudie met aardig acteerwerk van Perry en Judd.

LEIDENAAR187
1.5 voor de tieten van judge die vaak genoeg in beeld komen