The Mod Squad (1999)

Actie / Thriller

geregisseerd door Scott Silver
met Claire Danes, Giovanni Ribisi en Omar Epps

De mod squad bestaat uit drie screw-ups, die door onderschept werden de politie aan het begin van hun criminele carriere. Het zijn de knappe Julie Barnes (ex-drugverslaafde), de stoïcijnse Lincoln 'Linc' Barnes (gearresteerd voor brandstichting) en de nonchalante loser Peter Cochrane (opgepakt voor diefstal). Het drietal werd uit de gevangenis opgepikt door captain Adam Greer, die ze undercover inschakelt in het voor de politie onbereikbare nachtleven van Los Angeles.

avatar van NERD
stom van me, gemist

lijkt me om een of andere onduidelijke rede wel leuk

Ach ik vond hem ook wel leuk hoor, niks mis mee hoor, dat je een goeie film verwacht omdat er wel een aardig verhaal achter zit met een hippe cast en plot.
Ik vond hem wel leuk, vandaar 3 sterren

avatar van Yak
Yak
vond 'm ook wel oké, ietsje bovengemiddeld zelfs door de aanstekelijke naïviteit van de drie hoofdrolspelers. en ik heb een beetje een zwak voor claire danes

gaat deze film over Jordy en kappeuter?

avatar van narva77
Gelijk 5 sterren

avatar van Jordy
Jordy (admin)
hehe

avatar van lorelei
mwah, wel leuke film. Niet super geweldig. Maar wel leuk om op een zondag middag te kijken. (wat ik dus heb gedaan)

het is jammer dat er zo weinig films met claire danes zijn... het is een slimme en mooie meid om te zien. de film is redelijk vermakelijk, voornamelijk vanwege claire

***

alexis schreef:
het is een slimme en mooie meid om te zien.

Dat zeker

neo (crew)
EmDee schreef:
gaat deze film over Jordy en kappeuter?

''De mod squad bestaat uit drie screw-ups''. Toen nog niet, nu dus wel

Leuke trio die Epps, Ribisi en Danes. In de film spelen ze een stelletje kinderen met badges en dat levert komsiche situaties op.

Right-On

avatar van Al DeNiro
Onterecht geflopte film die eigenlijk wel het moeite waard is.

Er gebeurt niet veel, maar die chemie tussen de hoofdrolspelers is erg geslaagd.

De verschillende milieus worden goed in beeld gebracht en de muziek is snel en hip.

Rsp
is t iemand op gevallen dat de 2drs Cadilac verandert in en 4drs als ie brand vat

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Kut met peren.

Want behalve dat de film er lelijk uitziet en een verschrikkelijk en rommelig verhaaltje kent, boeit het al snel geen kont meer. Troep dus..

Enige achtergrondinfo voor diegenen die de serie niet kennen, was welkom geweest. Al had ook dat waarschijnlijk weinig uitgemaakt.

Overslaan deze film.

Slecht.