Karla og Katrine (2009)

Denemarken
Familie

geregisseerd door Charlotte Sachs Bostrup
met Elena Arndt-Jensen, Nanna Koppel en Joshua Berman

Karla nodigt Katrine uit om samen met haar de vakantie door te brengen, omdat ze hoopt een hechtere vriendschap met haar te krijgen. Dit gaat echter niet volgens plan; Karla ontmoet Jonas en wordt voor de eerste keer verliefd. Hierdoor vergeet ze Katrine haast. De meiden zullen echter hun problemen voor een korte tijd opzij moeten zetten als zij samen met Jonas een lokale bende dieven proberen te ontmaskeren.

avatar van mikey
Suffe en langdradige meidenfilm. Zat te vechten tegen de slaap

avatar van lars-pixar
De regiescheur wist wel wat hij van plan was anders kwam er geen deel 2 en 3 van Karla Kabale en het is ook goed gelukt ook al heb ik Karla Kabale en Karla Og Jonas niet gezien deze was geslaagd. Het acteer werk is enorm goed vergeleken met de Nederlandse kinder cast in Nederlandse kinder films.

Maar bij deze film is het acteer werk goed gelijk aan het acteer werk van de oudere acteurs en dat is bij Nederlandse films weer niet en dan wordt erg vervelend maar deze film heeft er voor gezorgd dat het acteer werk gelijk is aan de andere acteurs en zo is de film erg vermakelijk geworden. De taal is ook erg gemoedelijk en maakt de film niet saai of vervelend ook het liefdes verhaal was leuk en simpel. 3,0*