Karlas Kabale (2007)

Denemarken
Drama / Familie

geregisseerd door Charlotte Sachs Bostrup
met Elena Arndt-Jensen, Ellen Hillingsø en Nikolaj Støvring Hansen

De 10-jarige Karla wil maar één ding: dat haar familie bij elkaar is met Kerstmis. Maar met twee extreem irritante broertjes en gescheiden ouders is het best een puzzel om dat voor elkaar te krijgen. Mama heeft het altijd druk en papa is superleuk, maar hij drinkt teveel. Teleurgesteld loopt Karla weg van huis.

schitterende film
met een tof en slim meisje !
zo aangenaam om deze film te hebben leren kennen !
een echte aanrader aan alle mensen die kerst en een warm gezin belangrijk vinden !

avatar van lars-pixar
twilight_men schreef:

een echte aanrader

Wanneer heb jij deze film dan gezien ik zou deze ook graag willen, ik heb wel de 2de film gezien met ook de zelfde speller als in deze film.