The Hellcats (1967)

Alternatieve titel: Biker Babes

Misdaad / Drama

geregisseerd door Robert F. Slatzer
met Ross Hagen, Dee Duffy en Sharyn Kinzie

De broer van een dode politieman infiltreert in een motorbende, geleid door een vrouw, om zijn moordenaar te ontmaskeren. Bovendien is de vrouw van de dode broer ontvoerd.

Deze poster klopt niet.

Dit is een Mystery of Science uitgave, maar het gaat nog steeds om deze film lijkt me.

nee, het gaat om een MST3000 met daarin deze film. Iets anders dus.

avatar van otherfool
Lijkt me ook een wat rare poster.

Anyway, een absurd, ja ABSURD slechte film met een onbegrijpelijk (of eigenlijk: nietbestaand) plot, bizarre drugs/dans scenes en de ene na de andere rare actie (van cast EN crew, let op het camerawerk!). Lach- maar eigenlijk vooral meelijwekkend.

0,5*.

avatar van Vinokourov
Mjah, waar ging dit nou over? Het is lachwekkend om de sukkelige Ross Hagen, een Steve McQueen-wanabe, te zien stuntelen in dit vehikel. 1*.