Green River Killer (2005)

Horror

geregisseerd door Ulli Lommel
met George Kiseleff, Jacquelyn Horrell en Georgina Donovan

Het verhaal over Gary Ridgway, één van de meest beruchte seriemoordenaars in de Verenigde Staten, een man die in twintig jaar zo'n achtenveertig moorden heeft gepleegd rond dezelfde rivier. Hij wist de vrouwen te versieren en leek een normale huisvader, totdat de waarheid bekend werd..

avatar van nightbreed
Ninto schreef:
Hoe kan je hier nou nog 1 ster voor geven!? Ik vind het al belachelijk dat ik minstens 0.5 moet geven. Wat een troep!

Haha, ik kan zien dat jij die voordeelbox hebt gekocht (Green River Killer, BTK Killer en The Zodiac Killer) bij MM voor 8 of 9 euro.
Je had beter ff kunnen kijken wie de regisseur was want die Ulli Lommel heeft alleen maar waardeloze films op zijn naam staan, ga al zijn films op IMDb maar eens checken, allemaal ruime onvoldoendes.

Ik denk dat je de naam Ulli Lommel nooit meer vergeet
En anders heb je nog altijd het ezelsbruggetje Ulli Lommel maakt alleen maar rommel

avatar van Ninto
Haha, ja inderdaad. Ik had laatst Zodiac gezien met Jake Gyllenhaal. Die vond ik echt heel erg goed. Toen zag ik zo'n serialkiller box bij de MM met ook een Zodiac film. Dus denk: VET! Maar dat gevoel verdween snel toen ik de DVD erin schoof. Echt hele slechte films.

Een maat van me kocht die box ook en die zei de volgende dag tegen me: "Ik had mijn briefje van 10 euro beter in de fik kunnen steken, had ik er meer plezier van gehad". Dat vind ik wel een mooie slogan voor die box.

Ulli Lommel val maar van de schommel, met je hoofd op een trommel, omdat je werd lastig gevallen door een hommel... jezus... stop met het maken van deze rommel!

veron35

Mooi gedicht he

Dit verhaaltje heb je nu al bij 3 of 4 films gezet...

avatar van nightbreed

Mooi gedicht he

Ik heb de tranen in mijn ogen staan, wat een ontroerend gedicht

avatar van Lord Salo
Nou ja zeg, dit slaat helemaal nergens op! De eerste en enigste film ooit waarbij ik er binnen een half uur mee kapte. Ik ben zwaar misleid door de voorkant en de korte samenvatting achter op de dvd!

Dit soor slechte kwaliteit en rare films zouden ze moeten verbieden.
Eerlijk waar, je kan beter op Discovery Channel een of ander moordonderzoek kijken en ik durf te wedden, die is 100 keer beter en interessanter.

VERSPIL GEEN TIJD OF GELD AAN DEZE TROEP!

avatar van Boeikens
Pfff,

Het begin had nog iets en het verhaal op zich is waar gebeurd en nog niet zooo slecht, dus als het een boek was geweest kon het geheel nog meevallen, maar de film...?
Inderdaad nog wat rommel van Lommel.
Slecht uitgewerkt, zwak in beeld gezet, acteurs van me'n voeten en totaal geen spanning.

Wat een dramatisch slechte film is dit!!!!! Het is wel een goede graadmeter voor andere films, in vervolg moet een film wel heeeeel slecht zijn wil ik 0,5 * geven!!!! Voor degene die deze film willen gaan kijken.... Niet doen.... Bespaar je de moeite!!

avatar van GroovyDrummer
Na de reacties hieronder is het mij helemaal duidelijk.... Deze ga ik niet kijken....

Lurker ll
veron35 schreef:

Dit verhaaltje heb je nu al bij 3 of 4 films gezet...

leuk verhaaltje en ik ben blij dat je het geplaatst hebt hoor

avatar van mcdaktari
Maar goed dat ik eerst ff snel hier gekeken heb want stond net op het punt om deze film te gaan kijken, ik dacht deze film heb ik nog niet gezien dus die zal ik maar eens kijken. Maar na het lezen van de berichten hier heb ik maar besloten om de film maar snel te verwijderen. Vaak wil ik toch zelf wel een poging wagen maar ik denk dat ik jullie nu toch maar beter zal geloven

avatar van killer13
ik ga deze film in één woord sman vatten : "SLECHT"
jammer dat je geen 0* mag geven, want deze film heeft ze dubbel en dik verdient!

avatar van total_confusion
Wat een vreselijke bagger film. Zonde van je tijd!

avatar van dartviper
Dat jullie er nog naar kijken hahaha.

Ik stopte de DVD erin, je ziet een opname van een riviertje wat lijkt dat het door een amateur gemaakt is. Vervolgens komt de film titel in beeld wat wel lijkt of ze dit met Pinnacle hebben gedaan. En toen ben ik al afgehaakt.

In 1 oogopslag werd mij al duidelijk dat ik dit beter niet kon kijken. 0,5* is hij nog niet eens waard maar ja je moet wat.

avatar van MizKriz
Personage van Gary Ridgeway is wel goed gespeeld,
ok, bagger film,
maar voor mij niet echt verspilling van tijd.
Veel seks in de film, met de moord die erop volgt.
Het enige wansmakelijke detail is: de flashbacks er tussen van het snijden en terug aaneen naaien vind ik best wel wansmakelijk.
Eenderzijds vond ik de mini serie ' The Capture Of The Green River Killer' beter.
Het is een vrij interessante film.
toch 3* waard

djordy von trier
Ik denk dat de film werd gefilmd met een gsm.