Bad Reputation (2005)

Horror

geregisseerd door Jim Hemphill
met Angelique Hennessey, Jerad Anderson en Danielle Noble

Michelle is een eenling op school en verstopt zich buiten de lessen om het liefst in de WC met een goed boek. Tot haar grote verbazing nodigt de populaire Aaron haar uit voor een feestje en ze doet haar best om daar goed voor de dag te komen. Aaron en twee vrienden maken echter misbruik van Michelles naïviteit en schuiven de schuld in haar eigen schoenen. Wanneer niemand haar kant kiest, moet Michelle het heft in eigen handen nemen.

avatar van mrklm
De verlegen, maagdelijke Michelle krijgt tijdens een feestje drugs toegediend en wordt verkracht door Aaron. Aarons vriendin geeft Michelle echter de schuld van alles en neemt op niet mis te verstane wijze wraak. Bovendien is er niemand die gelooft in Michelles onschuld. Vervelend voor haar natuurlijk, maar het grootste slachtoffer is toch echt de kijker die zich aan deze verschrikkelijke nonsens meent te moeten onderwerpen. Een martelgang vanaf het amateuristisch geschreven en geacteerde begin tot aan het waardeloze einde.