Si J'étais Toi (2007)

Frankrijk
Thriller

geregisseerd door Vincent Perez
met David Duchovny, Olivia Thirlby en Lili Taylor

Het leven van een man wordt een nachtmerrie wanneer de auto met daarin zijn echtgenote en dochter in een ravijn rijdt. De vrouw overlijdt na een shocktoestand in het ziekenhuis, maar de dochter overleeft het voorval. Langzaam maar zeker krijgt de man het vermoeden dat de geest van zijn overleden vrouw in zijn dochter is overgegaan..

avatar van Joone
wie heeft deze film gezien ? ik heb em bijna binnen maar heb geen flauw idee of die leuk is.....

avatar van Paolo
Joone schreef:

Ik ken hem ook niet...maarrre als je hem binnen hebt, kun je toch zelf beoordelen wat je er van vindt....???
Kun je hier je mening ook verkondigen, zodat anderen er ook iets van te weten komen.

avatar van fritsy
Verhaal klinkt wel heel bekend.

avatar van didier.depuydt
Ik vond het een goeie film.
Zeker een 4 waard

Aardige fantasie thriller die lekker weg kijkt.

avatar van flyer
Goede film die bij mij tijdens het kijken vragen opriep maar deze werden tijdens de film beantwoord. En hoe meer je er over nadenkt hoe beter de film wordt

Devotee1983
Erg ondergewaardeerde film op deze site! Het heeft mij blij verast! De tekst bij de film hierboven klopt van geen kant helaas! Ze zitten niet in een bus, de moeder was alles behalve op slag dood! En nog een paar dingen kloppen niet in de tekst! (heb het geprobeerd aan te passen!)

De film vond ik origineel, acteerwerk was goed! Vond de film echt een dikke vier, als je de tekst leest kan ik mij voorstellen dat je afhaakt, maar kijk hem toch maar, hij zal zeker niet teleurstellen!

Kan er niet meer over zeggen, anders ga ik dingen verklappen!

4****

avatar van Kuwiel
Inderdaad deze film heeft mij ook verrast !! Een goed en origineel verhaal .
Goede acteer prestaties

avatar van Mac Hammer Fan
Interessant gegeven, maar de uitwerking kon mijn niet 100% overtuigen. Wel de moeite om eens gezien te hebben. Wat mij wat tegenviel was het effect van de drug op de dochter toen ze het na lange tijd weer eens nam. De vertolkingen waren goed.