Aluna (2012)

Colombia / Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Henry Sarwer-Foner

Kogi betekent jaguar in de taal van deze indianen. Ze leven in Sierra Nevada de Santa Marta in Colombia, Zuid-Amerika. Het inheemse volk baseert haar levensstijl op het geloof in Aluna oftewel De Grote Moeder. De Kogi geloven dat zij de grote kracht is achter de natuur. Filmmaker Alan Ereiga voegt zich bij deze oude volksstam, die een heel eigen mening blijkt te hebben over milieubescherming.

Malick
Interessant! Maar hoe dominant is de voice-over?

Tja, fascinerend, maar ook weer niet boeiend genoeg tot het einde....