Race the Sun (1996)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Charles T. Kanganis
met Halle Berry, James Belushi en Eliza Dushku

Een groepje nietsnutten op een middelbare school in Hawaï bouwt een door zonne-energie aangedreven wagen. Waarmee ze bewijzen dat ze toch niet zo nutteloos zijn. Als beloning mogen ze meedoen aan de 'World Solar Challenge' in Australië.

neo (crew)
alleen halle berry zorgt ervoor dat deze film nog kijkbaar is.

avatar van SuperSideSwipe
Beetje slome film, met weinig echt boeinds. Zelfs Beluschi wordt niet echt de rol gegeven om uit te kunnen blinken.
Licht feel good eigenschappen maken dit geheel tot een redelijk zondag middag filmpje.

Sugakiss
SuperSideSwipe schreef:

Ben ik het 100% mee eens, maar ik vind dit dus totaal geen film voor Halle Berry.

avatar van %%%%%%
Vond het ook geen film voor Halle Berry en James Belushi.Maar toch vond ik de film wel zijn momenten hebben 2,5

avatar van selientje
leuke film

avatar van dekrd
Wat een waardeloze film is dit.

avatar van Nella
De film wordt op dit moment uitgezonden, maar ik krijg het niet meer voor elkaar er nog verder naar te kijken...
Waardeloos...

ik vond het toch wel een leuke film..