The Lost City (1935)

1 stem

Sciencefiction / Avontuur

geregisseerd door Harry Revier
met William 'Stage' Boyd, Kane Richmond en Claudia Dell

Nadat een aantal elektrische stormen de wereld hebben geteisterd, ontdekt ingenieur Bruce Gordon, met behulp van zijn nieuwe machine, dat de oorspong van de stormen in Centraal-Afrika ligt. Bruce begint aan een expeditie en ontdekt dat de storingen ontstaan in een gebied dat de Magnetic Mountain heet. Wat Bruce en zijn helper Jerry echter niet weten, is dat in Magnetic Mountain tevens een geheime, hypermoderne stad ligt, die wordt bestuurd door de tirannieke wetenschapstovenaar Zolok. De elektrische verstoringen die Magnetic Mountain uitstraalt, zijn een onderdeel van zijn plan om de hele wereld te veroveren.

avatar van Katt
Te gedateerd naar mijn mening.Ik ben een liefhebber van oude films,maar dieze is wat te veel van het goede.