Popeye's Voyage - The Quest for Pappy (2004)

Canada / Verenigde Staten
Animatie / Komedie

geregisseerd door Ezekiel Norton
met de stemmen van Billy West, Tabitha St. Germain en Kathy Bates

De populaire spinazieverslindende zeebonk bevaart de diepste zeeën in een moedige poging zijn vader, die hem als kind verliet, te redden. Hij wordt vergezeld door een bemanning bestaande uit: De lompe Brutus, de lieftallige Olijfje, het onverschrokken erwtje en de hamburger-etende Wimpy als verstekeling. Totaal onbewust van de op de loer liggende gevaren, is Popeye vastbesloten zijn familie te herenigen. Terwijl het stel afreist naar de mysterieuze zee, het domein van Sea Hag, gebeuren er allerlei vreemde dingen.

avatar van psycholamp
Popeye getekend met de computer klopt gewoon niet.

avatar van baspls
psycholamp schreef:
Popeye getekend met de computer klopt gewoon niet.

Geanimeerd in de computer. Maar ik ben het helemaal met je eens.
Sws is traditionele animatie (tekenfilm) beter.