Per una Bara Piena di Dollari (1971)

Alternatieve titels: Showdown for a Badman | A Barrel Full of Dollars | Coffin Full of Dollars

Italië
Western / Actie

geregisseerd door Demofilo Fidani
met Jack Betts, Klaus Kinski en Jeff Cameron

Tijdens een ruzie over de grens van een stuk land nabij de grens van Mexico wordt de broer van Hagen door de familie van de 'Nevada Kid' vermoord. Hierop zweert Hagen (Kinski) zijn broer te wreken.

Smaakvolle SW met Kinski als de "Bad Guy" nr.1. Pas aangeschaft in Duitsland op the Koch western collection: Für eine Handvoll Italo-Western Box #1

avatar van CdeJ
Middelmatige spaghetti,muziek is niks,vreselijke song halverwege.
Jammer van de dik aangezette make up en de nep snorren.
Ik mag het graag wat natuurlijker zien,maar ja..
Positieve uitzondering is Kinski,zoals vaak het geval is.
Rest v/d acteurs niks bijzonders met uitzondering van Mitchell,die ook goed in een western past.
Wel een enorm hoge body count,maar less is more zal ik maar zeggen.
Daardoor ook geen spannings opbouw,gemiste kans.
Wel is dit weer een mooie uitgave van Koch,die zijn goed bezig.