Escapade in Japan (1957)

Avontuur

geregisseerd door Arthur Lubin
met Teresa Wright, Cameron Mitchell en Jon Provost

De jonge Tony stort in de zee bij Japan neer en wordt opgenomen door een vissersfamilie. Tony's ouders en de politie zijn naar hem op zoek, maar Tony en vissersjongen Hiko begrijpen de signalen verkeerd en denken dat ze iets illegaals hebben gedaan en vluchten. Het brengt hen langs mooie plekjes van Japan.

Ook met een hele jonge Clint Eastwood.

avatar van matthijs_013
Wel een ongelofelijk slecht geacteerde B-film!

avatar van Donkerwoud
Ik zag wat fragmenten voorbij komen net, en het sprak me wel aan. Maar had even geen zin om een film te kijken.

avatar van Intruder
Sympathieke avonturenfilm met twee innemende hoofdrolspelers, die een zeer mooie boodschap uitdraagt: vriendschap kent geen grenzen. Wel ietwat langdradig soms.