Arrest Bulldog Drummond (1939)

1 stem

Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door James P. Hogan
met John Howard, Heather Angel en H.B. Warner

In een duister deel van Londen heeft een excentrieke wetenschapper een sterke straling uitgevonden die met een lichtstaal ervan een heel leger kan vernietigen in een paar seconden. Zijn bedoeling is om deze ongelofelijke kracht te gebruiken voor goede doeleinden, maar zijn assistent Rolf Alferson daar andere ideeën over. Alferson vermoordt de wetenschapper door hem te vergiftigen en maakt plannen om het toestel aan de hoogste bieder te verkopen. Bulldog ontdekt de moord en houdt de zaak scherp in het oog. Hij bevindt zich echter op de verkeerde plaats en op het verkeerde moment en wordt door Scotland Yard beschuldigd van moord.