Footsteps in the Dark (1941)

Komedie / Mystery

geregisseerd door Lloyd Bacon
met Errol Flynn, Brenda Marshall en Alan Hale

Francis Warren (Errol Flynn) is een rijke beleggingsadviseur die er een geheim dubbelleven op nahoudt. Hij is behalve schrijver namelijk ook nog eens amateurdetective, met als uiteindelijke doel dat zijn mysteryverhalen hierdoor steeds beter worden. Vaak maakt hij zijn opwachting bij het hoofdkwartier van het plaatselijke politiekorps. Op een dag raakt hij betrokken bij een echt moordonderzoek. Zijn vrouw Rita Warren (Brenda Marshall) begrijpt intussen niet waarom hij zo weinig thuis is en vermoedt dat hij misschien een verhouding met een andere vrouw heeft. Ze begint zich dan natuurlijk ook ernstige zorgen te maken over zijn plotselinge verdwijningen en nachtelijke uitstapjes.

zondag 01:35 - 03:05
ARD