Rolling Kansas (2003)

geregisseerd door Thomas Haden Church
met Charlie Finn, Sam Huntington en Thomas Haden Church

Texas 1984. Dick Murphy is de oudste van de Murphy broers. Hij is mede-eigenaar van een slecht lopende T-shirtzaak en zijn huwelijk staat op springen. Verder heeft hij oplopende schulden die hij niet kan terugbetalen. Gelukkig heeft hij twee jongere broers...Dinkadoo is gehandicapt en Dave is een drugsdealer.

avatar van rswrwjwt
ik vond deze wel grappig erg droog

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vermakelijk filmpje die op zich lekker weg kijkt maar waar zeker meer mee gedaan had kunnen worden en dan vooral met de magical forest of marijuana. Dit had zeker wel wat leuker uitgewerkt kunnen worden.

snodaap
In de film zitten inderdaad heel veel gemiste kansen en je moet soms tussen de regels van het script door om de latente humor in te zien, maar ik heb 2 keer finaal in een deuk gelegen om een ogenschijnlijk totaal nietszeggende scene en dat was objectief gezien nog erger dan lach-of-ik-schiet-humor. Vele malen erger nog maar toch op de een of andere manier lachwekkend.
Ik mis alleen wel Kyuss en andere stonerbands in de soundtrack, want muzikaal gezien is het echt zware bloedarmoede en totaal niet representatief voor het stonerrock genre. Het is ook geen echte stonerfilm wat mij betreft maar toch heb ik een zwak voor dit soort rare niemendalletjes ala Gayniggers from Outer Space (2002) ,Fanboys (2008) is ook zo'n film, of Road Trip (2002) of Eagle Vs. Shark