• 8.671.638 stemmen

Met onder meer: Debbie Reynolds, Tony Randall en Paul Douglas

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Mating Game

"Filmed on location in the haystack!"

De alom geliefde boerenfamilie Larkin krijgt op een dag onaangenaam bezoek van belastinginspecteur Lorenzo Charlton die vast van plan is elke cent die de familie de staat schuldig is terug te krijgen. Hij had alleen niet gerekend op Mariette, de oudste dochter van de boer, die Lorenzo met behulp van haar charmes en een stevige borrel op andere gedachten weet te brengen.

logo tmdbimage

Inspector General Bigelow

Chief Guthrie

avatar van Mescaline

Mescaline

In het begin moest ik een beetje wennen aan de toon waarin de film begon, de humor ligt er soms wat dik bovenop maar dat went na een kwartiertje wel! Paul Douglas kwam zo nu en dan een beetje over als Rodney Dangerfield, in ieder geval de zelfde manier van acteren en het zou mij niks verbazen als Dangerfield hier inspiratie uit heeft gehaald

Debbie Reynolds is echt een pracht van een meid in deze film! Als kijker snap je daarom ook wel waarom Tony oftewel Lorenzo voor haar valt.

Lekkere feel-good film die een heerlijke zomerse sfeer uit ademt! De moeite meer dan waard en zonder twijfel een aanrader.

avatar van clubsport

clubsport

Hele grappige komedie over een heel wat minder grappig onderwerp ( de belastingdienst) het begin was inderdaad wat apart maar als Randall zijn intrede doet raakt de film goed op stoom , de ene hilarische situatie na de andere

wordt er over de kijker uitgestort .

Blikvanger is hier natuurlijk de knappe dochter gespeelt door Debbie Reynolds die ook op het komische vlak goed kan meekomen .