• 8.352.688 stemmen

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: George Marshall

Met onder meer: Debbie Reynolds, Tony Randall en Paul Douglas

Plot The Mating Game

"Filmed on location in the haystack!"

De alom geliefde boerenfamilie Larkin krijgt op een dag onaangenaam bezoek van belastinginspecteur Lorenzo Charlton die vast van plan is elke cent die de familie de staat schuldig is terug te krijgen. Hij had alleen niet gerekend op Mariette, de oudste dochter van de boer, die Lorenzo met behulp van haar charmes en een stevige borrel op andere gedachten weet te brengen.

image

Inspector General Bigelow

Chief Guthrie

avatar van Mescaline

Mescaline

In het begin moest ik een beetje wennen aan de toon waarin de film begon, de humor ligt er soms wat dik bovenop maar dat went na een kwartiertje wel! Paul Douglas kwam zo nu en dan een beetje over als Rodney Dangerfield, in ieder geval de zelfde manier van acteren en het zou mij niks verbazen als Dangerfield hier inspiratie uit heeft gehaald

Debbie Reynolds is echt een pracht van een meid in deze film! Als kijker snap je daarom ook wel waarom Tony oftewel Lorenzo voor haar valt.

Lekkere feel-good film die een heerlijke zomerse sfeer uit ademt! De moeite meer dan waard en zonder twijfel een aanrader.