ad
  • 8.077.366 stemmen

Tomorrow Is Forever (1946)

Drama | 105 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Irving Pichel

Met onder meer: Claudette Colbert, Orson Welles en George Brent

Releasedatum: 20 februari 1946

Over Tomorrow Is Forever

"The Vibrant, Pulsing Story of a Woman Escaping Her Past!"

De in de Eerste Wereldoorlog als gesneuveld opgegeven veteraan John (Orson Welles) keert na jaren afwezigheid met een nieuwe identiteit terug naar huis. Zijn vrouw Elizabeth (Claudette Colbert) is inmiddels met Lawrence (George Brent) getrouwd en heeft aanvankelijk niet in de gaten wie de vreemdeling is.

imageimageimageimageimage

Brian Hamilton

Cherry Davis

avatar van richardburton2

richardburton2

Man word vermist in de oorlog en word dood verklaard.

20 jaar later komt ie kreupel en verminkt terug en ontmoet zijn zoon en hertrouwde vrouw. Een interesant verhaal en een goede rol van Orson welles als vreemdeling die niet weet wat hij zoekt en het uiteindelijk ook niet vind.

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Prachtige film, heeft mij diep geraakt. Glansrollen van Claudette Colbert en Orson Welles.

Te koop bij Amazon US.

Een klassieker in mijn ogen.

avatar van missl

missl

Mooie film over een soldaat die gewond raakt in de oorlog en zo 20 jaar niet bij zijn vrouw is. Dan komt hij terug in het nieuwe gezin van zijn vrouw. Mooie karakters en rustig verhaal.