• 8.227.791 stemmen

Drama | 110 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Shirley Clarke

Met onder meer: Jackie McLean, Freddie Redd en Linda Veras

IMDb beoordeling: 7,0 (829)

Over The Connection

"Men Held Captive By the Power Of Drugs"

Undergroundfilm over een dag in het leven van een stel junkies die samenhokken in een New Yorkse loft. Ze doden de tijd met discussies, het maken van jazz-muziek en nietsdoen terwijl ze wachten op 'the connection' die hen drugs zal bezorgen. Product van de zogenaamde 'beat-culture'.

imageimageimageimage

avatar van Sjoerd_

Sjoerd_

Weet iemand waar je deze film kunt krijgen? Ik heb overal gezocht, maar ik kan nergens vinden waar je hem kan zien..

avatar van beavis

beavis

• 12064 stemmen

blijkbaar opnieuw in de bios uitgebracht door Milestone

in 2013 ook op DVD!

avatar van Mochizuki Rokuro

Mochizuki Rokuro

Er was al een DVD, maar die is OOP en kost bij amazon $100 tweedehands. Maar leuk dat er een herkansing komt. popjapan vraagt voor een nieuw exemplaar op amazon zelfs boven de $1000!!! (je leest het goed, meer dan duizend dollar!).

avatar van Tendans

Tendans

Aankomende donderdag en vrijdag te zien in Filmhuis Cavia, Amsterdam! Met op vrijdag een jazzconcert na afloop.