Rich and Famous (1981)

geregisseerd door George Cukor
met Jacqueline Bisset, Candice Bergen en David Selby

Doordat Liz en Merry Noel kamergenoten zijn op een universiteit, ontstaat er een hechte vriendschap tussenbeide. Liz wordt in de loop der jaren gezien als een "serieus" schrijfster. En Merry Noel trouwt, krijgt een dochter en schrijft over de "normale" dingen des levens, wat enorm aanslaat bij het publiek. Het verhaal begint in de universiteit en springt af en toe een paar jaar vooruit om te zien hoe de hechte vriendschap tot stand komt.

Prima acteer prestaties door een goede cast in een meer dan aardig verhaal ook nog met Meg Ryan.