• 8.229.943 stemmen

No Escape, No Return (1993)

Actie | 96 minuten

Genre: Actie

Geregisseerd door: Charles T. Kanganis

Met onder meer: Maxwell Caulfield, Dustin Nguyen en John Saxon

IMDb beoordeling: 4,1 (188)

Over No Escape, No Return

De drie beste agenten van Los Angeles werken undercover om te infiltreren in een drugsbende. Op de eerste dag ontketent zich een oorlog tussen de drie agenten en de drugs koningen. Dit leidt tot vele doden, waaronder twee politiemensen en er wordt 100.000 dollar vermist. Als de drie agenten de slachtoffers en het verdwenen geld in de schoenen wordt geschoven, veranderen ze in levende schietschijven en zullen ze moeten vechten tot het bittere einde. Niet alleen om hun naam te zuiveren..... maar ook om te overleven.

avatar van djelle

djelle

Bijna hetzelfde verhaal als bij Maximum Force (maar dan met enkele briljante plottwists) en bijna even slecht.

avatar van Schiedammer

Schiedammer

Een verschrikkelijk slechte film is dit . Er zit totaal geen verhaal in en alles komt echt heel ongeloofwaardig over. Dit is troep die je nooit moet huren laat staan kopen niet meer waard dan 1* ( er zijn nog slechtere films ). Vandaar 1*

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Het verhaal slaat inderdaad nergens op maar de actiescenes zijn best wel goed. Dus het valt best wel mee.

avatar van sinterklaas

sinterklaas

...Eigenlijk kut

Tarkus

Ik vond het verhaal op zich wel goed, alleen is het heel slecht uitgewerkt en de montage van de film is barslecht.

Maar kan niet zeggen dat ik me heb verveeld bij deze prent.

avatar van Dick2008

Dick2008

Schietgrage actiefilm, waarvan het script waarschijnlijk op een bierviltje is geschreven. Enorm veel geschiet aan het begin, maar ben altijd benieuwd hoe het verloop van de film verder is, hoewel daar weinig verandering in komt. Maar het slot is toch best grappig. En proberen de drie hoofdrolspelers er elk op hun eigen manier er nog het beste van te maken en dat doen ze best aardig. Maxwell Caulfield (laatst nog gezien in Grease 2), Dustin Nguyen en Denise Loveday.

Wat wil je verder van een actiefilm verwachten, alle bekende ingrediënten zitten er wel in, gevechten, ontploffingen, een hoop schade, corruptie en drugs. Wordt later wat psychologisch en best wel leuk om te zien dat de situatie in Nederland wat betreft de politie ook al op hetzelfde niveau zit. Leuke rol ook van John Saxon en met zijn opmerkingen over de oude tijd en dan nu eerst schieten dan praten.

Ik heb me er wel mee vermaakt, ook al biedt de film niet erg veel variatie en zijn de dialogen matig. Er zitten wat goede stunts in en veel actie dus. 3.0/4.0