Street Crimes (1992)

Alternatieve titel: Dead Even

Actie

geregisseerd door Stephen Smoke
met Dennis Farina, Michael Worth en Max Gail

Brian O'Neal is een rauwe en onbeheerste, maar gedreven politieman. Zijn partners Tony en Flannigan kunnen een stelletje jonge bendeleden overhalen om hun wapens in te leveren en hun onenigheid in de ring uit te vechten. De machtige misdaadkoning Gerardo verliest echter alle controle over zichzelf. Gedreven door woede, waanzin en macht begint hij in het wilde weg politie en burgers neer te schieten. Twee agenten, de ene met een pistool, de andere met zijn vuisten, stellen alles in het werk om de buurt van drugs en misdaad te zuiveren.

avatar van sinterklaas
Deze viel een beetje tegen. Had deze samen met Firepower en Deadly Target gekocht bij bart smit voor 2 eus per stuk.

Maar echt veel actie zat er niet in

1 ster voor de moeite

geen actie?
ben je blind ofzo?
WTF!
die hele film zit vol met actie.
en dan geen b-film actie,
maar echt super vette dingen.
ik vond het een top film!
alleen het einde viel tegen, vandaar de 4,5.
verder een topper!
deze is echt een aanrader,
kopen bij de bart smit voor 2 euro!

avatar van sinterklaas
Teveel bier gedronken zeker voor je hem ging kijken?

raymondo
De man met de snor was anders wel heel erg stoer natuurlijk.

avatar van sinterklaas
Redelijk, maar vond hem beter in Snatch.

avatar van Lennert
Een typische film die je op bij toeval tegenkomt. Goed acteerwerk van Worth en Farina, redelijke gevechtschoreografie die helemaal op het einde van de film best goed wordt, een perfecte synthese van humor, actie en wat drama en het beste van allemaal: het zeer originele script.

De film oogt wat ouderwets (en klinkt met de keyboards, drumcomputers en gierende gitaren ook heel jaren 80), maar is tegelijkertijd zeer verzorgd en goed uitgewerkt. Niet heel hoogstaand, maar zeker een bovengemiddelde actiefilm.

sinterklaas schreef:
Teveel bier gedronken zeker voor je hem ging kijken?

Waar slaat dat nou weer op, dit is echt gewoon een hele goed actiefilm!

avatar van sinterklaas
Nouja waar slaat het op om te zeggen dat ik blind ben? Ik vond hem gewoon een beetje saai. Ieder zijn mening.

avatar van Iron Maiden
Omdat je zegt dat er geen actie inzit.
Je zegt dat er geen actie inzit, terwijl de film er vol mee zit.
Ja, dan heb je toch echt je ogen dicht ;g

avatar van sinterklaas
Niet veel actie is anders dan veel actie. Nogmaals, dat was mijn mening. En nee ik ben niet die vriendin van Worth.

avatar van Iron Maiden
De vriendin van Worth, hoe kom je daarbij?

avatar van sinterklaas
Die was blind meen ik mij uit de film te herinneren.

Oja xd

avatar van eavymetal
sinterklaas schreef:

Maar echt veel actie zat er niet in

1 ster voor de moeite

Ik vind het gewoon een slappe film.

eavymetal schreef:

Ik vind het gewoon een slappe film.

Wel grappig dat je bij elke film iemand quote en dan zo een recensie plaatst.