State Property 2 (2005)

Alternatieve titel: State Property: Blood on the Streets

Misdaad / Drama

geregisseerd door Damon Dash
met Beanie Sigel, N.O.R.E. en Damon Dash

De zwarte Amerikaan Beans (Beanie Sigel) heeft nog steeds het monopolie in handen van de drugs-wereld in Philadelphia. Als een nieuwe bende probeert mee te snoepen is Beans genoodzaakt hier een einde aan te maken.

avatar van pascal83
Volgens IMDB is dit (gedeeltelijk) een musical, met ook andere artiesten die een rol vervullen: Ol' Dirty Bastard, Mariah Carey en Freeway.

trailer: http://www.apple.com/trailers/lions_gate/state_property_2/

Ik heb net even snel door de film "gebladerd" maar kom absoluut niets tegen wat met een musical te maken heeft.

Dus hoe ze daar bij komen snap ik niet.

Ik zag wel afrekeningen/ drug-rips en andere aktie.
En hoorde goede rap als filmmuziek.

Wanneer ik de film helemaal heb gezien zal ik wel een beoordeling geven.
Het zag er in ieder geval goed uit.

Vreselijke film met een vreselijk plot....Fuck, fuck en nog eens fuck.
Dramatisch slecht.

Reinbo
Waar kijk jij allemaal naar? je ziet toch van een kilometer afstand dat je dit soort spul niet in je dvd speler hoeft te stoppen?

Ik vond het slecht maar dat wil niet zeggen dat een ander het wel goed kan vinden...
En ik ga nooit op iemands ander mening af, daarom probeer ik alles te kijken.

Reinbo
Wordt het geen tijd dat je je eigen smaak leert kennen. Als je weet wat je aanspreekt, dan kan je jezelf een hoop ergernissen besparen lijkt me.

Nog slechter dan deel 1.

deel 1 vond ik wel leuk maar dit was helemaal niks...

avatar van wade
Deze film is echt te dom voor woorden, ik heb hier gewoon geen woorden voor.

Domdommerdomdommiedumdommiedomme film !!

wel beter dan deel 1, het verhaal is serieuzer, de special effects zijn beter (het schot en het bloed komen wel in de goede volgorde), maar verder is het nog steeds een stel rappers dat wil laten zien dat ze gangsta zijn. Minder tijdverspilling dan deel 1.

avatar van Donkerwoud
Ik vond hem hilarisch slecht. Je weet nooit of die cliches serieus bedoeld zijn of dat ze het hele genre op de hak willen nemen. Helaas niet af kunnen kijken, dus ook geen score.

avatar van Donkerwoud
Reinbo schreef:

Er is niks zo leuk als een slechte film kijken en hem naderhand genadeloos neersabelen om alles wat hem nou zo verschrikkelijk slecht maakt. En zo leer je ook weer waarderen waarom bepaalde films zo goed zijn.

avatar van constructivist
Echt verschrikkelijk slecht dit.

avatar van 606
stinissen schreef:
Vreselijke film met een vreselijk plot....Fuck, fuck en nog eens fuck.
Dramatisch slecht.

Nee nee, bang, bang, bang.

avatar van moviemafketel
Ik vond het eigenlijk wel een vermakelijke film met een paar komische karakters.
Kijk, ze worden wel allemaal als karikaturen neergezet, maar deze karikaturen waren soms wel erg grappig. Half rappend Amerika is opgetrommeld om mee te doen aan deze film en dat zorgt ervoor dat je de boel niet zo serieus kan nemen, maar verder heb ik me serieus vermaakt. Ook de vele mooie vrouwen die voorbij komen zijn al haast een reden om effies te blijven kijken. Verder genoeg actie en de rapmuziek was ook in orde. Ik ga het gemiddelde iets omhoog halen