ad

Geregisseerd door: Damon Dash

Met onder meer: Beanie Sigel, Damon Dash en Omillio Sparks

Releasedatum: 13 april 2005

Over State Property 2

De zwarte Amerikaan Beans (Beanie Sigel) heeft nog steeds het monopolie in handen van de drugs-wereld in Philadelphia. Als een nieuwe bende probeert mee te snoepen is Beans genoodzaakt hier een einde aan te maken.

imageimage

avatar van pascal83

pascal83

Volgens IMDB is dit (gedeeltelijk) een musical, met ook andere artiesten die een rol vervullen: Ol' Dirty Bastard, Mariah Carey en Freeway.

avatar van kliko

kliko

trailer: http://www.apple.com/trailers/lions_gate/state_property_2/

Ik heb net even snel door de film "gebladerd" maar kom absoluut niets tegen wat met een musical te maken heeft.

Dus hoe ze daar bij komen snap ik niet.

Ik zag wel afrekeningen/ drug-rips en andere aktie.

En hoorde goede rap als filmmuziek.

Wanneer ik de film helemaal heb gezien zal ik wel een beoordeling geven.

Het zag er in ieder geval goed uit.

• 20885 berichten

Vreselijke film met een vreselijk plot....Fuck, fuck en nog eens fuck.

Dramatisch slecht.

avatar van Reinbo

Reinbo

Waar kijk jij allemaal naar? je ziet toch van een kilometer afstand dat je dit soort spul niet in je dvd speler hoeft te stoppen?

• 20885 berichten

Ik vond het slecht maar dat wil niet zeggen dat een ander het wel goed kan vinden...

En ik ga nooit op iemands ander mening af, daarom probeer ik alles te kijken.

avatar van Reinbo

Reinbo

Wordt het geen tijd dat je je eigen smaak leert kennen. Als je weet wat je aanspreekt, dan kan je jezelf een hoop ergernissen besparen lijkt me.

avatar van roger1965

roger1965

Nog slechter dan deel 1.

avatar van scalune

scalune

deel 1 vond ik wel leuk maar dit was helemaal niks...

avatar van wade

wade

Deze film is echt te dom voor woorden, ik heb hier gewoon geen woorden voor.

Domdommerdomdommiedumdommiedomme film !!

avatar van skillsman

skillsman

wel beter dan deel 1, het verhaal is serieuzer, de special effects zijn beter (het schot en het bloed komen wel in de goede volgorde), maar verder is het nog steeds een stel rappers dat wil laten zien dat ze gangsta zijn. Minder tijdverspilling dan deel 1.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Ik vond hem hilarisch slecht. Je weet nooit of die cliches serieus bedoeld zijn of dat ze het hele genre op de hak willen nemen. Helaas niet af kunnen kijken, dus ook geen score.

avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

Reinbo schreef:

Er is niks zo leuk als een slechte film kijken en hem naderhand genadeloos neersabelen om alles wat hem nou zo verschrikkelijk slecht maakt. En zo leer je ook weer waarderen waarom bepaalde films zo goed zijn.

avatar van constructivist

constructivist

Echt verschrikkelijk slecht dit.

avatar van 606

stinissen schreef:

Vreselijke film met een vreselijk plot....Fuck, fuck en nog eens fuck.

Dramatisch slecht.

Nee nee, bang, bang, bang.

avatar van moviemafketel

moviemafketel

• 19752 berichten

Ik vond het eigenlijk wel een vermakelijke film met een paar komische karakters.

Kijk, ze worden wel allemaal als karikaturen neergezet, maar deze karikaturen waren soms wel erg grappig. Half rappend Amerika is opgetrommeld om mee te doen aan deze film en dat zorgt ervoor dat je de boel niet zo serieus kan nemen, maar verder heb ik me serieus vermaakt. Ook de vele mooie vrouwen die voorbij komen zijn al haast een reden om effies te blijven kijken. Verder genoeg actie en de rapmuziek was ook in orde. Ik ga het gemiddelde iets omhoog halen