Intoxicating (2003)

geregisseerd door Mark David
met Kirk Harris, John Savage en Eric Roberts

Dorian Shanley is een alcohol- en drugsmisbruikende hartchirurg. Dorian ruilt gestolen medicijnen voor cocaïne, die wordt geleverd door zijn vriend en dealer, Teddy. Terwijl zijn leven en carrière steeds verder bergafwaarts gaan, probeert hij de pijn van het overlijden van zijn vader te verdringen. Tot overmaat van ramp wordt hij ook nog eens verliefd op een studiegenote van zijn vriendin.

dit was echt een waardeloze film. ik heb hem na een half uur afgezet. ik heb nog nooit zo'n slechte film gezien. zonde van je tijd.

Een hele matige film vond ik het. Verhaal sloeg nergens op tenminste dat is mijn mening. Ik moet eerlijk zeggen ben blij dat de film is afgelopen. Savage en ook Roberts kunnen de film niet wat extra geven. Maar mischien zijn er mensen die de film wel goedvinden. Beeld was goed en het geluid was redelijk alleen op de dvd hoes staat 5.1 vermeld en de film is helaas 2.0. Kortom voor mij zeker niet meer waard dan 2*.

avatar van Nijreesboy
ik vond het dus wel een mooie film.
alleen het geluid had wel wat beter gekunt. maar wel een plaats in mijn top 10 waard.
daarom een 4.5

avatar van Flitspoppers
Wat een butfilm! Waardeloze, saaie, nietszeggende en onrealistische 'verhaallijn'. Ik had voordat ik de film aanzette moviemeter even geraadpleegd en besloot deze film, ondanks de slechte waarderingen toch een kans te geven. We hadden deze film uit een grabbelbak bij de kassa van een winkelketen gekocht voor een paar euro, daarbij hadden slechts 23 mensen gestemd......Na ruim een uur te hebben gekeken, hebben we het op gegeven. Nee, dit werd em niet meer. Geen aanrader!! Wie deze film wil hebben, meld je even. Ik stuur hem kosteloos naar je op.

Een arts is verslaafd aan alcohol en drugs, en ruilt zijn medicijnen voor cocaine. Zeer realistisch aandoende film. De acteurs zitten goed in hun rol (omdat ik aanneem dat ze de drugs niet echt gebruiken) Misschien ook geen film waar je vrolijk van wordt, maar je krijgt een goed beeld wat drugs met je doen.

avatar van daxclusive
Goede film! Opzich een sterk verhaal, blik terug naar de werkelijkheid.
Het verhaal is dan ook waargebeurd, vandaar zeker de moeite waard.
Inmiddels al zeker 5x gezien en hij verveelt me niet.

De eerste helft van de film is maar een saaie bedoening, daarna wordt het wat beter, maar een topfilm is het zeker niet.

avatar van EIGER3970
Velen vinden deze film saai, maar dit is onterecht: deze film is realistisch en uitgewerkt in beeld gebracht, de filmstijl vergt wat tijd.