Framed (2002)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Daniel Petrie Jr.
met Rob Lowe, Sam Neill en Philip Akin

De elegante crimineel Meyers wordt achterna gezeten door de maffia maar beschermd door de politie omdat hij betrouwbare informatie heeft over de grootste criminele operatie uit de Amerikaanse historie. Als een jonge detective op de zaak wordt gezet is deze gebrand op de rijkdom en luxe levensstijl die hem beloofd is door zijn informant.

echt een vette film, niet zo heel veel aktie en spanning, maar hij heeft wel wat. En Sam Neill speelt erin, vet.

Hele matige voorspelbare film.Het enige lichtpuntje is wel het acteerwerk van Sam Neill."Babyface" Rob Lowe valt weer eens door de mand en totaal niet geschikt voor deze rol.

Vermakelijke film een dikke 6 dus 3 * En het lijkt er op dat Rob Lowe weer een beetje de Lowe word van vroeger.

donnie B.
ga hem morgen kijken, ben wel benieuwd....

Film zelf is nogal standaard en voorspelbaar. Heb wel genoten van Neill.

avatar van U-96
Film zelf is nogal standaard en voorspelbaar. Heb wel genoten van Neill.

Idem.

De film begint een beetje saai, maar na een tijdje is hij erg vermakelijk. De vele plotwendingen zetten je wel af en toe op een verkeerd spoor. Sam Neill doet het verder prima, maar Rob Lowe vind ik wat matig.

- 3.0 -

Het verhaal zit best leuk in elkaar en de settings zijn ook aardig. Verder speelt Lowe overtuigend, maar Neill steelt de show, hij zet zijn karakter op een overtuigende wijze lekker nonchalant neer. Zijn soms leuke dialogen 'brengt' hij fantastisch.
Tegen het einde vond ik het wat minder worden, maar vermakelijk was het wel.

film kijkt lekker weg... overtuigende rol van lowe maar neil is de acteur die inderdaad de show steelt. spannende film met veel settings
***1/2

avatar van sn@ke
Film die ondanks Neill ( viel me hier op dat hij nog wel eens een leuke bondkeuze zou geweest zijn ... ) niet kan loskomen van de "tv-thriller" stempel. Saai , pitloos ..... maar kijkbaar.

avatar van speedy23
Goede verrassende tv-film. Misschien wel een redelijk zwak begin, maar eenmaal de karakters uitgediept zijn is deze prent best best te pruimen. Goede Rob Lowe en fantastisch acterende Sam Neill. Ook het plot is verrassend en fris. Voor de fans van het genre: zeker kijken. 3*