• 8.671.698 stemmen

Framed (2002)

Actie / Misdaad | 91 minuten

Genre: Actie / Misdaad

Geregisseerd door: Daniel Petrie Jr.

Met onder meer: Rob Lowe en Sam Neill

IMDb beoordeling: 5,5 (742)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Framed

"The stakes are high. The trap is set. There's no one left to trust."

De elegante crimineel Meyers wordt achterna gezeten door de maffia maar beschermd door de politie omdat hij betrouwbare informatie heeft over de grootste criminele operatie uit de Amerikaanse historie. Als een jonge detective op de zaak wordt gezet is deze gebrand op de rijkdom en luxe levensstijl die hem beloofd is door zijn informant.

Mike Santini

As Kandyse Mcclure

Suzanna Ford

avatar van maaike

maaike

echt een vette film, niet zo heel veel aktie en spanning, maar hij heeft wel wat. En Sam Neill speelt erin, vet.

avatar van eldorado

eldorado

Hele matige voorspelbare film.Het enige lichtpuntje is wel het acteerwerk van Sam Neill."Babyface" Rob Lowe valt weer eens door de mand en totaal niet geschikt voor deze rol.

stinissen (crew films & series)

Vermakelijke film een dikke 6 dus 3 * En het lijkt er op dat Rob Lowe weer een beetje de Lowe word van vroeger.

avatar van donnie B.

donnie B.

ga hem morgen kijken, ben wel benieuwd....

avatar van gotti

gotti

Film zelf is nogal standaard en voorspelbaar. Heb wel genoten van Neill.

avatar van U-96

U-96

Film zelf is nogal standaard en voorspelbaar. Heb wel genoten van Neill.

Idem.

De film begint een beetje saai, maar na een tijdje is hij erg vermakelijk. De vele plotwendingen zetten je wel af en toe op een verkeerd spoor. Sam Neill doet het verder prima, maar Rob Lowe vind ik wat matig.

- 3.0 -

avatar van Leno

Leno

Het verhaal zit best leuk in elkaar en de settings zijn ook aardig. Verder speelt Lowe overtuigend, maar Neill steelt de show, hij zet zijn karakter op een overtuigende wijze lekker nonchalant neer. Zijn soms leuke dialogen 'brengt' hij fantastisch.

Tegen het einde vond ik het wat minder worden, maar vermakelijk was het wel.

avatar van alexis

alexis

film kijkt lekker weg... overtuigende rol van lowe maar neil is de acteur die inderdaad de show steelt. spannende film met veel settings

***1/2

Film die ondanks Neill ( viel me hier op dat hij nog wel eens een leuke bondkeuze zou geweest zijn ... ) niet kan loskomen van de "tv-thriller" stempel. Saai , pitloos ..... maar kijkbaar.

avatar van speedy23

speedy23

Goede verrassende tv-film. Misschien wel een redelijk zwak begin, maar eenmaal de karakters uitgediept zijn is deze prent best best te pruimen. Goede Rob Lowe en fantastisch acterende Sam Neill. Ook het plot is verrassend en fris. Voor de fans van het genre: zeker kijken. 3*

avatar van frans123

frans123

Ik heb denk ik 35 minuten gezien en verveel mij de takke. Morgen verder kijken weet ik niet . Oubollig sfeertje en waarom moet elke minuut gezegd worden dat de jonge detective het zo goed doet door zijn meerderen. Helemaal niet goed , Meyers heeft hem helemaal in zijn zak.

avatar van frans123

frans123

frans123 schreef:

Begon de film als 2* , na de hervatting werd het aardig. Het verhaal rammelt aan alle kanten en zeer onlogisch- ze sturen natuurlijk nooit 1 rechercheur op Meyers af,,maar 2 of 3- , maar goed, verstand op nul en het is een aardige film, vooral door uitstekend acteren van Neill die de hele slappe meuk draagt. Klein zesje. O...en waarom een uiterst onaantrekkelijke troela als vrouw van Mike?