The Honeymooners (2005)

geregisseerd door John Schultz
met Cedric the Entertainer, Mike Epps en Regina Hall

De New Yorkse buschauffeur Ralph Kramden (Cedric the Entertainer) is altijd bezig met zijn "snel-rijk" plannen, die hij voor zichzelf en zijn beste vriend Ed in gedachten heeft. Ed Norton (Mike Epps) heeft het volste vertrouwen in zijn vriend en helpt Ralph dan ook altijd, alleen komen ze vaker in de problemen dan dat een plannetje eens goed uitpakt.

nou op imdb heeft het al een top cijfer gehaald wel een hele 1.8

correctie een 1.6

correctie een 1.9

avatar van stan
Het voorspelt alsnog niks goeds

avatar van nickvanzutphen
Het is in iedergeval nu nog een heel verschil met IMDB

Wat een afgang.
Een komedie, dan verwacht ik leuke, grappige momenten.
Nou, als dit ook al grappig is ????
De enige keer dat er spontaan een glimlach op mijn smoeltje verscheen was bij de aftiteling.

Is een filmpje, niet van 13 maar 14 in een dozijn.
Zonde van de 85 verloren minuten.

Ze film verdiend echt niks meer dan 0.5*

Humor is slecht, het acteren is niet al te best en na mijn idee gewoon een verspilling van geld

Ik vond het een leuke film wat een afkrakers op deze site elke x jullie zijn geen filmliefhebbers maar filmafkrakers ik geef hem 5 sterren.Als jullie alles zo goed weten ga dan lekker zelf een film maken dan kunnen de liefhebbers jullie afzeiken.

goeie film, had dit echt niet verwacht als ik jullie reacties leesde
ben echt blij dat ik deze film bekeken heb geen slechte of saaie momenten gehad
krijgt van mij ook 5sterren!
tip: echt eens bekijken

shiffrin schreef:

shiffrin groot gelijk ik vondt het ook een leuke film.

Gisteren gezien..

Leuke film.. Wel voorspelbaar, maar kijkt lekker weg. Was ik wel weer eens aan toe

zéér vermakelijk fimpje, voor mij één van de betere komedies van het voorbije jaar.

Toen was geluk nog heel gewoon...

Zeer zwak deze film gewoon niet eens de moeite omtekijken. En empirekees, Toen was geluk nog heel gewoon is stukken leuker dan dit wrak. Gleason en Carney van de serie uit de VS zouden zich schamen voor deze film. **

een comedie, zonder veel extra's, niet bijzonder, tot slecht geacteerd. Niet het kijken waard.

Ik heb hem gezien, ik heb hem uitgekeken en was niet onder de indruk, alhoewel films met Cedric the Entertainer normaal gesproken wel mijn smaak zijn was dit toch niet wat ik verwachte. Slap verhaal met een voorspelbaar slot.

avatar van Mug
Mug
Dé reden waarom deze film de grond in wordt geboord, is het feit dat The Honeymooners gebaseerd is op een klassieke tv-serie uit de jaren 50, inderdaad...The Honeymooners. An sich geen ramp natuurlijk, goede aktie om de oudjes naar de bioscopen te lokken...ware het niet dat de cast nu opeens 'zwart' is [in de tv-serie waren de hoofdrolspelers blank] en dat de 'grap-dichtheid' wel heel erg afro-american is. Blasphemy, aldus de fans. Dezelfde kritiek zal ook gelden als een blanke cast besluit The Cosby Show op het witte doek te toveren.

Maar goed, er zijn ook inhoudelijke struikelpunten. Cedric (the Entertainer?) weet deze keer niet te entertainen en presteert met z'n Andre van Duin mimiek ver beneden de humoristische grens. Maar nog dieper in het dal is z'n tegenspeler Mike Epps, is dat een komiek? How low can you go...

Dan is er nog een simplistisch verhaaltje, flauwe grappen en grollen en wat al niet meer...

Toch krijgt de film een kleine opleving door de intrede van Iggy de hond en markante bij-figuren met als reddende engel van de film John Leguizamo als de dodgy Dodge. Bij vlagen wisten zelfs mijn mondhoeken de noordelijke richting te vinden.

Verder is het gewoon een slechte komedie die geld wou verdienen door te refereren aan een uitermate populaire komedie. Money makes the world go around... 1,5*

avatar van danny61
Een gewone komedie,niet veels speciaal gewoon goed om eens te zien 2/5

hij is net afgelopen. flauw. Maar je kan wel zien dat "Toen was geluk heel gewoon" hierop geinspireerd is.

avatar van PKlijnstra
'The Honeymooners' is een comedy film die zich niet weet te onderscheiden. Humor is niet van een hoog niveau, maar er zitten toch een paar leuke stukjes tussen. Terwijl iedereen Cedric the Entertainer plus Mike Epps geen goede combinatie vindt, ben ik van mening dat het wel degelijk bij elkaar past. Het zijn een beetje onnozele types die elkaar het hoofd boven water proberen te houden.
De verhaallijn in de film is simpel en ook erg voorspelbaar.
Acteurs spelen het concept goed, maar zijn toch van de B-kwaliteit.

Film is zeker niet zo slecht, als de rating op imdb.com noteert maar een topper is het ook zeer zeker niet.

avatar van Beloki
Zo, die scoort laag op IMDB!

Onterecht. Een luchtige, grappige komedie met een prima Cedric the Entertainer.

Gewoon een aanradertje.

B.

vond het een geweldige film heb hem vandaag eindelijk eens bekeken en ik heb er zeker geen spijt van