Bundle of Joy (1956)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Norman Taurog
met Eddie Fisher, Debbie Reynolds en Adolphe Menjou

Als een winkelmeisje een baby vindt in de buurt van een weeshuis, weigert het personeel te geloven dat zij de moeder niet is. Zij besluit het kind te houden en krijgt iets met de zoon van de eigenaar van de winkel waar ze werkt. De eigenaar gelooft dat haar kind zijn kleinzoon is.

Dick2008
Gekeken vanwege Eddie en Debbie. Ik vond hem iets beter dan Bachelor Mother(1939), waarvan dit een nieuwe versie is.

Dick2008
Hollywood en huwelijken.
Fisher en Reynolds, ze waren in die tijd nog met elkaar getrouwd. Goede zanger, Eddie Fisher, hij was gi-ga-succesvol. Alleen een stemvolume..., nog nauwelijks een crooner te noemen. En het was een rokkenjager. Hij zou haar in 1959 verlaten voor Elizabeth Taylor. Zijn grootste hits had hij in 1956 er wel al op zitten.

Ik had de film slechter verwacht, maar viel eigenlijk nog best mee. Het verhaal zelf is maar magertjes. Eddie en Debbie doen absoluut hun best, waardoor toch nog redelijk vermakelijk. Maar eerder vaak grappig en lief. De leuke, vaak vrolijke liedjes, waaronder "Lullaby in blue" zijn ook een zeker een pluspunt. 3.0